Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Normalt rask og effektiv behandlig og registreringsprosessen gjennom faste tekster/valg fungerer OK, men har savnet et fritekstalternativ. Det som skjedde ved siste tilfelle med en ventetid på over 3 uker før respons er imidlertid helt uakseptabel. Håper dette var et engangstilfelle. Ellers konstaterer jeg at de årlige premieutgiftene øker mer enn noen andre selskaper som men naturlig kan sammelinkne seg med!! Håper dere tar tak i dette og honoreerer kunder som har benyttet Gjensidige over mange år.
Hei Tore, takk for en konkret og nyttig tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du opplevde over 3 ukers ventetid før respons – det forstår vi godt at oppleves uakseptabelt. Samtidig er vi glade for at det vanligvis fungerer raskt og effektivt for deg. Når det gjelder prisutvikling, kan premie blant annet påvirkes av kostnadsutvikling i markedet og skadeutbetalinger. Vi ønsker uansett gjerne å se på avtalen din og sikre at du har riktig dekning og pris for behovet ditt. Ring oss gjerne på 915 03 100. Vennlig hilsen Nina
Som tidligere beskrevet fikk jeg ikke reell kontakt med selskapet før det var gått en måned. Deretter gikk alt greit.
Hei Dag, takk for at du deler erfaringen din. Det er beklagelig at det tok for lang tid før du fikk reell kontakt med oss i starten – det forstår vi er frustrerende. Samtidig er vi glad for å høre at saken opplevdes som grei etter at dialogen først kom i gang. Tilbakemeldingen din er viktig for oss i arbeidet med å bli bedre. Vennlig hilsen Nina
Ikke alltid billigst, men Gjensidige er trygt, effektivt og helt klart det beste forsikringsselskap jeg har hatt. Jeg har prøvde konkurrenter, men nå totalt over 25 års erfaring med Gjensidige, de gangene jeg/vi har hatt behov for hjelp i forbindelse med skade blir jeg minnet på hvor digg det er å ha forsikring i Gjensidige - veldig fornøyd kunde.
Tusen takk for en veldig hyggelig og tillitsfull tilbakemelding, Ole. Det betyr mye for oss å høre at du opplever Gjensidige som trygt og effektivt, og at dine erfaringer over tid har vært gode – spesielt når det har vært behov for å ta i bruk forsikringen. Vi setter stor pris på lojaliteten din og er glade for å ha deg som kunde. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
hyggelige kundebehandlere som hjelper deg når du trenger det
Hei Aase, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde kundebehandlerne våre som hyggelige, og at du fikk hjelp når du trengte det. Vennlig hilsen Nina
Føler meg trygg, det er lett kommunikasjon, raske svar.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Nina! Veldig godt å høre at du føler deg trygg hos oss, og at du opplever kommunikasjonen som enkel med raske svar. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Forsikringspremien er høy i forhold til andre selskaper
Takk for tilbakemeldingen, Ella. Vi har forståelse for at forsikringspremien kan oppleves som høy. Premien beregnes blant annet ut fra dekning, vilkår og individuelle forhold, og du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker en gjennomgang av forsikringen din. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Synes egenandelen er satt for høyt for denne hendelsen.
Takk for tilbakemeldingen, Torgeir. Vi har forståelse for at egenandelen kan oppleves som høy i enkelte situasjoner. Egenandelen er fastsatt i henhold til vilkårene i forsikringen, men du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker en nærmere gjennomgang av saken. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Fikk hjelp med og ordne tauebil, ikke noe mere enn det Totalt sett, fornøyd
Tusen takk for tilbakemeldingen, Johnny! Fint å høre at du fikk rask hjelp med tauebil, og at du totalt sett er fornøyd. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd, raskt oppgjør,leverte inn krav søndag,oppgjør mandag
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Steinar! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd, og at oppgjøret ble raskt og effektivt behandlet. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Saken var smidig og effektivt behandlet. Raskt avklart.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Hans! Veldig glad for å høre at saken ble behandlet smidig og effektivt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Fikk dekket avbestilt flyreise pga min forlovedes sykdom!
Hei Ray, Så godt å høre. Det er leit når sykdom setter en stopper for planer, men fint at reiseforsikringen kunne hjelpe deg da du trengte det. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Helseforsikring gjennom jobb. Alt gikk raskt og ryddig, ingenting å utsette.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at helseforsikringen gjennom jobb fungerte som den skulle, raskt, ryddig og enkelt. Akkurat sånn vi vil ha det. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk forsikring som dekker og god å ha når det trengs!
Hei Lena, Så hyggelig å høre. Tusen takk for fine ord. Det er godt å vite at reiseforsikringen er der når du trenger den, akkurat sånn den skal være. Vi håper du slipper å bruke den for ofte, men er klare hvis noe skjer. Vennlig hilsen Kristian
Har 2 saker til beh.. Skuffet over erstatning beløp. Reiste med venner som har reiseforsikring hos Storebrand og Framtind som har fått dekket utgiftene de har søkt om å få dekket. Dette gikk raskt og problemfritt. Vi sendte inn kravene samtidig med samme info. Trodde vi i Equinor hadde det beste forsikringsselskapet. Har bedt om nye vurderinger og håper vi får erstatning som forventet. Per i dag er vi veldige overraskete og skuffet. Satser på det ordner seg.
Hei Sissel, takk for at du sier ifra – det er leit å høre at du opplever både prosessen og erstatningsbeløpet som skuffende. For å kunne følge opp riktig, ber vi deg ta kontakt med oss på 915 03 100, eller logge inn og skrive direkte i skadesakene dine her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Nina
Er meget fornøyd med Gjensidige forsikring!👍 Har hatt to oppgjør som gikk bra!
Hei Sylvia, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! 👍 Veldig godt å høre at begge oppgjørene har gått bra, og at du er fornøyd med reiseforsikringen vår. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Nina
Rask og imøtekommende, spesielt ved bruk av reiseforsikring og sykdom
Hei Sten, takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du opplevde hjelpen som rask og imøtekommende, spesielt i forbindelse med reiseforsikring og sykdom. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Nina