Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fekk muntlig at eg sku få tilbake penger vist eg ikkje hadde brukt opp kjøre lengda. Det eg ikkje fekk vist nokke som helst om er at eg måtte ringe helst før nokkre dager. Var nokre dager i etter kant og fekk dermed ikkje nokke som helst. Fekk 200-300kr mindre i mnd fra 30tusen til 25tusen i kjøre lengde. Eg har aldri skadet annen person bil, folk som har vert meget uheldig å har truffet i meg. Alt har blitt fikset. Verste er at den første gangen så tokk det 3 måneder før eg fekk beskjed at eg kunne dra til verksted. Gjensidige ba meg om å ta kontakt med min motpartens selskap for dei fekk ikkje svar. Eg var mykje frem og tilbake. Dei hadde fått svar og mykje anna, men det var motpartneren som ikkje ha svart.
Raskt oppgjør. Ryddighet. Blitt dyrere nå. Ønsker konkurranse.
Jeg kjøpte reiseforsikring og helseforsikring gjennom gjensidige før jeg studerte i utlandet. Helseforsikringen var global og skulle blant annet dekke transport mellom sykehus. Da jeg havnet i en veldig alvorlig ulykke, måtte jeg fly tilbake til Norge (Fra sykehuset i utlandet til St.Olavs sykehus) Da jeg meldte inn denne transporten fikk jeg avslag fra gjensidige. Ettersom det står sort på hvit at dette er dekket av forsikringen ba jeg om begrunnelse på avslaget, og begrunnelsen jeg fikk var "at dette skal vi ikke diskutere". Mens jeg lå alvorlig skadd måtte jeg krangle meg frem til hva jeg hadde krav på. Først når jeg meldte til kundeombundet og sa at jeg kom til å gå rettens vei, var de villige til å gjøre utbetalingen. Dette måtte jeg styre med mens jeg lå på et sykehusisolat med to brukne bein og brukket rygg. - Uprofesjonelle i sin kommunikasjon - Utnytter folk i kriser på en kynisk måte (uetisk) Jeg kommer aldri til bruke gjensidige i noen som helst sammenheng i fremtiden, og vil fraråde de jeg kjenner på det sterkeste til å bruke de.
Gjensidige har for min del ikke fungert som et forsikringsselskap. I stedet for å være til hjelp da jeg trengte de som mest, har de gjort sitt ytterste for å unngå å utbetale forsikringen.
Havde en indbo skade der blev behandlet uden problemer.
Hadde flere uhell på ferier. Noe sakene var nedlagt, men andre var utbetalt med god dekning.
Lett å navigere i forsikringssidene. God kundehåndtering.
Svært fornøyd med Gjensidige. Brukt de i 12 år. Hatt allergirelaterte utgifter på bikkja, med påfølgende øye og hudskader for tot 100.000 over 5 år. Raskt oppgjør, vennlig og løsningsorientert service. Veldig takknemlig kunde. For guds skyld styr unna IF og alle som ikke dekker allergi! Gjensidige er ikke helt billigst men det er det verdt for oss.
Litt dyrt ellers bra. Oversiktlig sider og kunde utbytte er bra.
Har ikke hatt noen uhell som har behøvet forsikringsbehov, så på generelt grunnlag sier jeg meg fornøyd. Spesielt pris har vært god ved forskjellige sjekker.
Etter uhell i fjor sommer midt i ferien gikk vi på grunn og roret gikk i stykker. Meldte skaden til forsikring pr telefon fikk bekreftelse pr mail. litt uoversiktlig finne ut hva man gjør i en stressende situasjon og klokken var passert 16:00 på en fredag. det var aldri noe fare kun att vi ble værende på sted som ikke var bra egent fortsette båtferien, tok sjansen tok inn på en hytte og ordnet med havnvakten merket båten godt med navn nummer og snakket med redningsskøyten om dykk se på skaden, ror var borte og båten måtte på land til reparasjon. RS kunne ikke slepe men dem hjalp navn nummer til en med lastebil og kran som kunne flytte båten så jeg må skryte av servicen til redningsselskapet flott service ( ja er totalt medlem ) båten ble reparert jeg sendte inn kvitteringer på noe ekstrautgifter jeg fikk med skaden. penger på konto 2 -3 dager . strålende fornøyd
Problemer med skadeoppgjør, de utbetaler ikke kontantutbetalingen på kr. 250 pr døgn når bilen står på verksted med defekt motor, i forsikringsvilkårene står det etter mye finlesning at de ikke plikter å utbetale når det er garantisak på bilen, kanskje bruk av skjønn hadde lønt seg for Gjensidige? Brukt Gjensidige i 25 år uten skader og så utbetaler de ikke kr 7500,- som beløpet dreier som om, har i dag syv biler forsikret i Gjensidige. Innhenter tilbud fra flere selskaper for lojalitet betyr ingenting lenger.
Har vært rimeligst på bilforsikringene mine i flere år
Det e svindyrt for unge å ha forsikringer hos dere.. ikje så lenge sia e hørte at dere ville ha fleire unge inn men det går jo ikje med de prisene iallfall
For dyr forsikring Tesla model 3, for lang tid tilbake til 75 % bonus for kunde med mange år skadefri køyring.
Om det kunne være en naturlig dialog i gitte skadesaker, hadde det vært noe anderledes, men jeg bytter til ett bedre og billigere. Adios Gensidige.