Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd med Gjensidige. Har forsikringene reiseforsikring, og sykkellisens forsikring og har snakket med representanter som var superdyktige, ga meg mye informasjon jeg trengte og var veldig serviceinnstilte og hyggelige, så jeg følte meg virkelig ivaretatt på beste måte.
Hei, Geir! Så hyggelig å høre at du føler deg godt ivaretatt hos oss. At du får god info, møter folk som kan faget sitt og kjenner på ekte service er akkurat den opplevelsen vi ønsker at du skal ha, enten det gjelder reiseforsikringen eller sykkellisensen. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Veldig god erfaring med selskapet gjennom mange år som kunde
Hei, John! Veldig hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer med oss gjennom mange år. Den tilliten betyr mye, og vi jobber hardt for at du skal fortsette å kjenne det slik. Fint at du delte tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
God dialog med selskapet. Raskt oppgjør etter skade.
Hei, Roger! Så bra å høre at dialogen har vært god og at oppgjøret kom raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at skadeoppfølgingen skal kjennes. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Skaden var lett å melde og jeg er fornøyd med saksbehandlingen og saksbehandlingstiden.
Hei, Ingrunn! Så bra å høre at skademeldingen gikk lett og at du er fornøyd med både behandlingen og tempoet i saken. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når noe først skjer. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Gjensidige velger å tolke vilkårene på en måte som medførte at forsikringen ikke dekker det man kunne forvente
Hei Eyvind, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er frustrerende når dekningen ikke samsvarer med det du forventet. Vi skal alltid tolke vilkårene våre på en tydelig og rettferdig måte, og det er viktig for oss at du føler deg trygg på hva forsikringen dekker. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vennlig hilsen Kristian
Dårlig kunde behandling. Kunde bahandleren var sur og nebbete. Hun påstodde at alt eg hadde meldt inn var feil.
Hei Morten, Takk for at du sier ifra om opplevelsen din. Det er ikke slik det skal være hos oss. Du skal alltid bli møtt med respekt og forståelse, uansett hva saken gjelder. Jeg forstår at dette har vært en ubehagelig situasjon, og det beklager jeg. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å lære av tilbakemeldingen din, og vi vil gjerne hjelpe deg videre hvis du ønsker det. Vennlig hilsen Kristian
Super fast and effective. Every time I needed them, they were prompt to solve the issues.
Hei Liebert, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du opplever oss som raske, effektive og til å stole på. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele erfaringen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på topp, hver gang du trenger oss. Alltid hyggelig å kunne hjelpe! Vennlig hilsen Kristian