Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skaden var lett å melde og jeg er fornøyd med saksbehandlingen og saksbehandlingstiden.
Hei, Ingrunn! Så bra å høre at skademeldingen gikk lett og at du er fornøyd med både behandlingen og tempoet i saken. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når noe først skjer. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Gjensidige velger å tolke vilkårene på en måte som medførte at forsikringen ikke dekker det man kunne forvente
Hei Eyvind, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er frustrerende når dekningen ikke samsvarer med det du forventet. Vi skal alltid tolke vilkårene våre på en tydelig og rettferdig måte, og det er viktig for oss at du føler deg trygg på hva forsikringen dekker. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vennlig hilsen Kristian
Dårlig kunde behandling. Kunde bahandleren var sur og nebbete. Hun påstodde at alt eg hadde meldt inn var feil.
Hei Morten, Takk for at du sier ifra om opplevelsen din. Det er ikke slik det skal være hos oss. Du skal alltid bli møtt med respekt og forståelse, uansett hva saken gjelder. Jeg forstår at dette har vært en ubehagelig situasjon, og det beklager jeg. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å lære av tilbakemeldingen din, og vi vil gjerne hjelpe deg videre hvis du ønsker det. Vennlig hilsen Kristian
Super fast and effective. Every time I needed them, they were prompt to solve the issues.
Hei Liebert, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du opplever oss som raske, effektive og til å stole på. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele erfaringen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på topp, hver gang du trenger oss. Alltid hyggelig å kunne hjelpe! Vennlig hilsen Kristian
Jeg er svært fornøyd med kontakten med Gjensidiges Alarmsentral, som har veldig hyggelige ansatte, som kan sine saker, og var til stor og helt nødvendig hjelp i en krevende sykdomsperiode.
Hei Trygve, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det varmer å høre at du fikk god og nødvendig hjelp fra Alarmsentralen vår i en krevende periode. Vi er stolte av de dyktige og omsorgsfulle folkene som jobber der, og det betyr mye for oss å vite at de gjorde en forskjell for deg. Vi ønsker deg alt godt fremover, og er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Lett å få kontakt med. Synd med to forskjellige info,men alt gikk bra. Lett forstålig å sende skademelding.
Hei May, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du opplevde det som enkelt å sende inn skademelding, og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Samtidig forstår jeg at det kan være forvirrende å få to ulike beskjeder. Vi tar med oss dette videre, slik at vi kan bli enda tydeligere neste gang. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Make sure to compare what you have agreed on with the sales person to what you actually have on your insurance policies during the first 14 days!
Hei Habib, Takk for at du deler et viktig tips! Det er alltid lurt å sammenligne det du har avtalt med oss med det som faktisk står i forsikringsbeviset ditt. Slik kan du være trygg på at forsikringen dekker det du forventer, og at alt stemmer med det du har blitt enig om. Har du spørsmål eller oppdager noe som ikke stemmer, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen Kristian