Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overfladisk behandling av sak, måtte engasjere advokat før de vurderte saken seriøst og ga meg medhold.
Hei, Anne! Dette er en tung tilbakemelding å lese, og jeg forstår godt at opplevelsen din har vært både frustrerende og skuffende. Slik skal det ikke være. Du skal oppleve at saken din blir tatt grundig og seriøst fra start, uten at du må gå veien om advokat for å bli hørt. At du først fikk medhold etter ekstra belastning for deg, er noe vi tar på alvor. Det er viktig for oss å lære av slike saker og rydde opp der vi ikke har vært gode nok. Takk for at du deler en ærlig og tydelig erfaring med oss. Hilsen Marcus
Meget god forsikring men har steget mye i det siste
Hei, Arvid! Fint å høre at du opplever forsikringen som veldig god, selv om prisøkningen trekker ned. Vi forstår godt at det er frustrerende når prisen går opp. Endringer kan blant annet skyldes økte reparasjonskostnader, høyere priser på deler og generelt høyere utbetalinger i samfunnet rundt oss. Samtidig er det viktig for oss at du føler du får verdi for det du betaler. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi gå gjennom forsikringene dine og se om det finnes justeringer eller løsninger som passer bedre for deg. Takk for at du deler en ærlig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg opplevde god informasjon og imøtekommenhet fra Gjensidiges side i skadesaken. Det ble utført rask behandling i saken og god service.
Hei, Harald. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde både tydelig informasjon, rask behandling og god service i skadesaken. Akkurat slik vil vi at det skal fungere når du trenger oss. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Imponert over responstid - antar at det har med et langt kundeforhold å gjøre
Hei, Aage! Så hyggelig å høre at du er imponert over responstiden vår. Et langt kundeforhold betyr mye for oss, og det er fint å vite at det også merkes i måten du blir fulgt opp på når du trenger hjelp. Dette setter vi stor pris på å høre. Hilsen Marcus
Gjensidige er veldig dyktige og raske. De responderer raskt, gir god informasjon under veis og er profesjonelle.
Hei, Stig! Veldig hyggelig å lese at du opplever oss som både raske, tydelige og profesjonelle. God informasjon underveis og raske svar er helt avgjørende, og det er fint å høre at dette fungerte godt for deg. Takk for at du deler en så tydelig og positiv tilbakemelding. Hilsen Marcus
Kjapp avgjørelse ved skade. Skaderstatningen ble avgjort på få timer, penger på konto med en gang.
Hei, Lars! Så bra å høre at skadeoppgjøret gikk så raskt, og at både avgjørelsen og utbetalingen kom på plass med en gang. Når noe skjer, skal det gå effektivt og uten unødvendig venting. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus
Burde har en kundebehandler som svarte når jeg skulle melde inn skaden og ikke bare en link som fungerte dårlig og ga en dårlig løsning på problemet
Hei, Øystein! Dette skjønner jeg godt at oppleves frustrerende. Når du står midt i en situasjon med bilberging, skal det være enkelt å få tak i et menneske som kan hjelpe deg videre. Da er det ikke godt nok når løsningen du møter er en lenke som ikke fungerer som den skal. Takk for at du sier ifra om dette. Tilbakemeldingen din er viktig for oss, og den tar vi med oss videre slik at løsningene våre faktisk hjelper når behovet er der. Hilsen Marcus