Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Imponert over responstid - antar at det har med et langt kundeforhold å gjøre
Hei, Aage! Så hyggelig å høre at du er imponert over responstiden vår. Et langt kundeforhold betyr mye for oss, og det er fint å vite at det også merkes i måten du blir fulgt opp på når du trenger hjelp. Dette setter vi stor pris på å høre. Hilsen Marcus
Gjensidige er veldig dyktige og raske. De responderer raskt, gir god informasjon under veis og er profesjonelle.
Hei, Stig! Veldig hyggelig å lese at du opplever oss som både raske, tydelige og profesjonelle. God informasjon underveis og raske svar er helt avgjørende, og det er fint å høre at dette fungerte godt for deg. Takk for at du deler en så tydelig og positiv tilbakemelding. Hilsen Marcus
Kjapp avgjørelse ved skade. Skaderstatningen ble avgjort på få timer, penger på konto med en gang.
Hei, Lars! Så bra å høre at skadeoppgjøret gikk så raskt, og at både avgjørelsen og utbetalingen kom på plass med en gang. Når noe skjer, skal det gå effektivt og uten unødvendig venting. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus
Burde har en kundebehandler som svarte når jeg skulle melde inn skaden og ikke bare en link som fungerte dårlig og ga en dårlig løsning på problemet
Hei, Øystein! Dette skjønner jeg godt at oppleves frustrerende. Når du står midt i en situasjon med bilberging, skal det være enkelt å få tak i et menneske som kan hjelpe deg videre. Da er det ikke godt nok når løsningen du møter er en lenke som ikke fungerer som den skal. Takk for at du sier ifra om dette. Tilbakemeldingen din er viktig for oss, og den tar vi med oss videre slik at løsningene våre faktisk hjelper når behovet er der. Hilsen Marcus
Enkel og rask behandling av utgifter ved forsinket bagasje
Hei, Lise! Så bra å høre at du opplevde behandlingen som både enkel og rask når bagasjen ble forsinket. Da er det ekstra viktig at utgiftene blir tatt hånd om uten unødvendig styr. Fint at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Tusen takk for all jobben dere gjorde. Jeg er kjempefornøyd.
Hei, Rajana! Så fint å høre at du er kjempefornøyd med hjelpen du fikk i innbosaken. Det betyr mye for oss å vite at jobben vi gjør oppleves som nyttig og trygg når det virkelig gjelder. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus
Bare positive opplevelser så langt, veldig fornøyd.
Hei, Bjørn! Så godt å høre at du bare har hatt positive opplevelser hos oss, og at du er veldig fornøyd. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Setter stor pris på at du deler dette med oss. Hilsen Marcus