Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 29 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Knust skjerm"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Stein E for 27.02.2020 13.41

Gjensidige Forsikring har totalt 1816 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Knust skjerm"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var ukjent med bruk av forsikring ved skade på mobiltelefon og leverte den til Telia butikk. Etter innlevert telefon kommer melding fra Mobylife? Jeg skulle levert telefon med knust skjerm til Mobylife.. Ikke Telia butikk. Det var gang nr. 1 jeg var uheldig å knuse skjerm (‘skjermbytte). Jeg var forsikret hos Gjensidig og Telia. Jeg valgte dessverre Gjensidig hvor Trodde jeg hadde kr. 500 i egenandel. Jeg betalte faktura på kr. 2537 i butikk.. fikk kr. 537. Egenandel !. 2000.

Bytt.no
"Knust skjerm" skrev Stein E om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Stein E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utmerket, ønsker best pris"

Utmerket, men pris skulle vært bedre. Har ellers gode erfaringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Satt ned bonusen fra 70 til 60% etter 3mnd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hatt gjensidige i lang tid og har vært strålende fornøyd men når de plutselig setter ned bonusen etter opplysninger fra tidligere selskap som var storebrand hvor jeg faktisk hadde 70% men de hevder storebrand sier at jeg har hatt 60% enda jeg har skriftlig bevis på 70%., da tok tålmodigheten min slutt. Vært i kontakt med både Gjensidige og Storebrand men de skylder på hverandre og jeg sitter igjen med svarteper. Utrolig dårlig kundebehandling... Fraråder derfor Gjensidige som forsikringsselskap.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bytte av selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært kunder hos Gjensidige i snart 40 år, synes det er vanskelig å kommunisere med Gjensidige, ingen kontaktperson, bare div forskjellig personer som svarer på chat.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt oppgjør og god service hele veien"

Har hatt to skadesaker med gjensidige. Begge ganger med full kasko. Begge ganger svarte de raskt, ga takst fort. Den andre gangen var taksten noe lav, forklarte hva som var gjort på bilen med dokumentasjon, fikk da ny takst 1k over skade og tilbud om reparasjon, uten noe problem. Alltid betalt i tide og aldri noen tvil fra deres side om meg som forsikringstaker. Enkelt oppgjør, alltid hyggelig kundeservice og raske svar. Muligens noe dyrt, men hvertfall verdt det for meg.

Gjensidige Forsikring har totalt 1816 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR