Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen jobb ble gjort. Fikk gjentatte innkallinger til videobefaringer ute at noen ringte/møtte opp. Konklusjon på tynt/ingen -grunnlag.
Hei Mattis, Dette høres ikke bra ut, og jeg forstår godt at du er misfornøyd når du opplever at ingen fulgte opp med videobefaring, og at konklusjonen ble tatt uten et skikkelig grunnlag. Slik skal det ikke være. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og da må vi følge opp på en god måte. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din og hva som har skjedd. Vit også at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra – det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Dere har som alltid behandlet våre henvendelser på en tilfredsstillende måte.
Hei Synnøve, Tusen takk for hyggelige ord! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med hvordan vi har håndtert sakene dine, spesielt når det gjelder reise. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Ha en fortsatt god dag – og god tur neste gang du skal ut og reise! Vennlig hilsen Kristian
Har vært kunde i mange år, hatt to flomskader, som har blitt behandlet tilfredsstillende. Jeg har også hatt uhell utenfor hjemmet med langvarig sårskader, også de med god dekning fra dere. Sakene mine har alltid blitt behandlet godt hos Gjensidige.
Hei Kari, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det betyr mye for oss å høre at du har følt deg godt ivaretatt gjennom mange år, både ved flomskader og uhell utenfor hjemmet. Vi vet at slike situasjoner kan være krevende, og vi er glade for at du har fått hjelpen du trengte. At du opplever oss som en trygg støttespiller, er akkurat slik vi ønsker å være for kundene våre. Takk for tilliten – vi er her for deg, også i årene som kommer. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Svært fornøyd med forsikringen som vi har hadd i mange år.
Hei Sigmund, ^ Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er, og for at du har vært kunde hos oss i mange år! Det betyr mye for oss å ha din tillit over tid. Vi jobber hver dag for å gjøre det trygt og enkelt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Behandlingsforsikringen er svært lite verdt pga. alt for mange unntak. Det at du kun kan bruke forsikringen på såkalte "nye" tilfeller selv om det kan være mange år tilbake siden forrige gang du hadde noe form for plager med det, da er forsikringen fullstendig verdiløs når en ikke kan komme til rask behandling gjennom en privat helseforsikring, men fortsette å stå i en lang offentlig helsekø.
Hei Jens, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det føles frustrerende når du ikke får brukt behandlingsforsikringen slik du hadde håpet, spesielt når det handler om plager som har ligget tilbake i tid. Reglene om at det må være et "nytt" tilfelle kan oppleves strenge, og vi ser at dette kan føre til at noen ikke får den hjelpen de ønsker gjennom forsikringen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din, og jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på 915 03 100 hvis du ønsker å gå nærmere inn i saken din. Da kan vi se på mulighetene sammen og forklare hva som gjelder for akkurat din situasjon. Vit også at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra – det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har hatt dårlig opplevelse da jeg leverte knust mobilen til elcare! Ikke fornøyd da gjensidig ikke hjalp meg med det dem gjorde mot meg.
Hei Fathia, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, og at du ikke føler at vi har hjulpet deg slik vi skal. Slik skal det ikke være. Vi ønsker alltid å lytte og finne gode løsninger sammen med deg. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra – det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Enkelt å rapportere skaden via mobiltelefon. Rask tilbakemelding.
Hei Arnhild, Så flott å høre at det var enkelt å rapportere skaden via mobilen, og at du fikk rask tilbakemelding! Vi vet hvor viktig det er at ting går smidig når uhellet først er ute, og derfor setter vi ekstra pris på at du deler opplevelsen din. Tusen takk for tilbakemeldingen – den gir oss motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt og trygt for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian