Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behandlingsforsikringen er svært lite verdt pga. alt for mange unntak. Det at du kun kan bruke forsikringen på såkalte "nye" tilfeller selv om det kan være mange år tilbake siden forrige gang du hadde noe form for plager med det, da er forsikringen fullstendig verdiløs når en ikke kan komme til rask behandling gjennom en privat helseforsikring, men fortsette å stå i en lang offentlig helsekø.
Hei Jens, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det føles frustrerende når du ikke får brukt behandlingsforsikringen slik du hadde håpet, spesielt når det handler om plager som har ligget tilbake i tid. Reglene om at det må være et "nytt" tilfelle kan oppleves strenge, og vi ser at dette kan føre til at noen ikke får den hjelpen de ønsker gjennom forsikringen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din, og jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på 915 03 100 hvis du ønsker å gå nærmere inn i saken din. Da kan vi se på mulighetene sammen og forklare hva som gjelder for akkurat din situasjon. Vit også at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra – det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har hatt dårlig opplevelse da jeg leverte knust mobilen til elcare! Ikke fornøyd da gjensidig ikke hjalp meg med det dem gjorde mot meg.
Hei Fathia, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, og at du ikke føler at vi har hjulpet deg slik vi skal. Slik skal det ikke være. Vi ønsker alltid å lytte og finne gode løsninger sammen med deg. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra – det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Enkelt å rapportere skaden via mobiltelefon. Rask tilbakemelding.
Hei Arnhild, Så flott å høre at det var enkelt å rapportere skaden via mobilen, og at du fikk rask tilbakemelding! Vi vet hvor viktig det er at ting går smidig når uhellet først er ute, og derfor setter vi ekstra pris på at du deler opplevelsen din. Tusen takk for tilbakemeldingen – den gir oss motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt og trygt for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Lett å fylle ut skjema on line. Rask saksbehandling og utbetaling. Veldig fornøyd
Hei Astrid, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi jobber hele tiden for at det skal være enkelt å melde inn skade, og at du får rask og god oppfølging. At du opplevde både et lettvint skjema og effektiv behandling, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det gir oss energi til å fortsette å gjøre det enkelt og trygt for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Har vært en fornøyd Gjensidige kunde i 50 år, og fortsetter med det.
Hei Kai, For en fantastisk reise! Tusen takk for at du har vært en del av Gjensidige-familien i hele 50 år. Det betyr mye for oss å ha din tillit gjennom så mange år, og vi gleder oss til å fortsette å være der for deg – uansett hva livet bringer. Takk for at du deler, og for at du velger oss igjen og igjen. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask og suveren hjelp når uhellet har skjedd. Ingen diskusjon og hele beløp for tap ble utbetalt på få dager etter innmeldt skade.
Hei Kristine, For en fantastisk tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – rask og suveren hjelp når uhellet først er ute. At du fikk hele beløpet utbetalt uten diskusjon, viser at vi tar deg og situasjonen din på alvor. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere trygge og enkle løsninger for deg og alle kundene våre. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd med både behandlingen av skadebehandlingen og utført service Gjensidige og Toyota
Hei Rune, Dette var utrolig hyggelig å lese! Vi blir ekstra glade når både skadebehandlingen og servicen hos verkstedet lever opp til forventningene dine. Samarbeidet med dyktige partnere som Toyota gjør at vi kan gi deg en smidig og trygg opplevelse – akkurat slik det skal være. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det gir oss inspirasjon til å fortsette å levere på det som betyr mest for deg. Ha en super dag videre! Vennlig hilsen Kristian