Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt utrolig raskt oppgjør. Fikk utbetaling med en gang.
Hei Kjell, Fantastisk å høre. Tusen takk for at du deler. Så godt å vite at oppgjøret gikk raskt, og at utbetalingen kom med en gang. Akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Hilsen Sara
Hyggelige samtaler, informativt. God oppfølging. Mye rot med valg av sykehus og at dere ikke hadde registrert min ankomst.
Hei Grete, takk for at du deler erfaringen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde samtalene som hyggelige og informative, og at du fikk god oppfølging. Samtidig er det beklagelig å høre at det ble rot rundt valg av sykehus – og spesielt at ankomsten din ikke var registrert. Slikt skal ikke skje. Av hensyn til personvern kan vi ikke gå inn i detaljer her på Bytt.no, men vi vil gjerne se på dette og rydde opp. Ta kontakt med oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Nina
Alltid god service, kjappe avgjørelser på skader. De ganger jeg har brukt reiseforsikring har avgjørelsen blitt tatt før jeg omtrent er ferdig å sende inn kravet på skademeldinga
Hei Roger, tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever god service og kjappe avgjørelser – og ekstra fint at reise forsikringsoppgjørene har gått så smidig for deg. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Nina
Super kundebehandling. Tommel opp. Flott tilbakemeldinger hele veien. Raske svar
Hei Tor, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at du opplevde god kundebehandling, raske svar og tydelige tilbakemeldinger hele veien. Slik skal det være, og vi blir skikkelig glade når det merkes. Hilsen Sara
Veldig raskt oppgjør. Hadde ikke forventet det så raskt
Hei Marianne, tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig godt å høre at oppgjøret gikk raskt – og ekstra hyggelig at det overgikk forventningene dine. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Nina
Normalt rask og effektiv behandlig og registreringsprosessen gjennom faste tekster/valg fungerer OK, men har savnet et fritekstalternativ. Det som skjedde ved siste tilfelle med en ventetid på over 3 uker før respons er imidlertid helt uakseptabel. Håper dette var et engangstilfelle. Ellers konstaterer jeg at de årlige premieutgiftene øker mer enn noen andre selskaper som men naturlig kan sammelinkne seg med!! Håper dere tar tak i dette og honoreerer kunder som har benyttet Gjensidige over mange år.
Hei Tore, takk for en konkret og nyttig tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du opplevde over 3 ukers ventetid før respons – det forstår vi godt at oppleves uakseptabelt. Samtidig er vi glade for at det vanligvis fungerer raskt og effektivt for deg. Når det gjelder prisutvikling, kan premie blant annet påvirkes av kostnadsutvikling i markedet og skadeutbetalinger. Vi ønsker uansett gjerne å se på avtalen din og sikre at du har riktig dekning og pris for behovet ditt. Ring oss gjerne på 915 03 100. Vennlig hilsen Nina
Som tidligere beskrevet fikk jeg ikke reell kontakt med selskapet før det var gått en måned. Deretter gikk alt greit.
Hei Dag, takk for at du deler erfaringen din. Det er beklagelig at det tok for lang tid før du fikk reell kontakt med oss i starten – det forstår vi er frustrerende. Samtidig er vi glad for å høre at saken opplevdes som grei etter at dialogen først kom i gang. Tilbakemeldingen din er viktig for oss i arbeidet med å bli bedre. Vennlig hilsen Nina