Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt komplikasjoner med gjensidige. De behandler selvstendig uten mye frem og tilbake. Alle deres operatører jeg har vert i dialog med har utført eksepsjonell service.
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, Ingrid. Det er utrolig fint å høre at du aldri har opplevd komplikasjoner hos oss, og at sakene dine har blitt behandlet uten unødvendig frem og tilbake. At du også trekker frem servicen fra folkene våre, betyr mye. Det er akkurat slik vi ønsker å møte kundene våre hver eneste dag. Takk for at du deler opplevelsen din. Det gjør oss stolte og motiverte. Hilsen Mathias
Lettvindt og greit å melde skade, Rask behanling og oppgjør!
Tusen takk for en flott tilbakemelding, John. Det er veldig godt å høre at du opplevde skademeldingen som lettvint og enkel, og at både behandling og oppgjør gikk raskt. Akkurat slik ønsker vi at det skal være når du trenger oss. Takk for at du deler erfaringen din. Det setter jeg pris på. Hilsen Mathias
manglende oppfølging på aktiv sak og surr og rot med to andre saker
Takk for at du sier ifra, Wespes. Jeg forstår godt at du er skuffet når du opplever manglende oppfølging i en aktiv sak og rot i to andre. Slik skal det ikke være, og dette må vi få ryddet opp i. Skriv gjerne til oss direkte i skadesaken din, så går vi gjennom alt på nytt og sørger for at du får en tydelig oppdatering: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Prisene er greie på selve forsikringen. men når du kommer til kommenikasjon er det dårlig. chat funksjonen fungerer dårlig. det går heller ikke ann og ringe og prate med folk under saksbehandlingstiden
Takk for at du sier ifra, Jørgen. Jeg skjønner godt at du blir frustrert når du ikke får tak i oss slik du forventer. Slik skal det ikke være. Chatten skal være enkel å bruke, og du skal få snakke med oss når du har en sak som betyr noe for deg. Når du opplever det motsatte må vi ta det på alvor. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på saken din, kan du skrive direkte inn på skadesaken din under Mine skadesaker. Der svarer vi deg fortløpende, og du kan følge alt som skjer. Du finner siden her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vi skal gjøre dette bedre. Takk for at du tok deg tid til å fortelle oss om opplevelsen din. Hilsen Mathias
Dyktige rådgivere, konkurransedyktige priser og veldig gode vilkår sammenlignet med andre. Pluss at de har årlig kundeutbytte.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Hanne. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd når du har hatt bruk for forsikringene, og at du opplever både rådgiverne våre, prisene og vilkårene som gode. At kundeutbyttet også teller positivt for deg, setter vi stor pris på. Bare si ifra hvis du trenger oss igjen. Vi er alltid her for å hjelpe. Hilsen Mathias
Rask og grei behandling basert på innsending av relevant dokumentasjon
Takk for en fin tilbakemelding, Fred. Det er godt å høre at behandlingen gikk raskt og greit da du sendte inn dokumentasjonen. Slik ønsker vi at prosessen skal oppleves. Si gjerne ifra hvis du trenger oss igjen. Vi hjelper deg gjerne videre. Hilsen Mathias
Jeg er fornøyd med arbeidet deres. Problemet mitt ble løst veldig raskt. Jeg anbefaler at alle kunder kontakter dere hvis de har problemer.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Muamer. Det er flott å høre at problemet ditt ble løst raskt og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Anbefalingen din betyr mye for oss. Bare si ifra hvis du trenger oss igjen. Vi er alltid klare til å hjelpe. Hilsen Mathias