Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp, kundebehandler hjalp godt når jeg trengte det
Hei Renate, Så hyggelig å lese dette! Det er godt å høre at du fikk god hjelp når du trengte det, og at kundebehandleren vår fulgte deg opp på en trygg og tydelig måte. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være når du tar kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det betyr mye for både oss og de som vurderer oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Reiseforsikringen dekker ikke alle uhell. Det burde kunne utvises skjønn og fleksibilitet i saksbehandlingen. Det virker ikke som det er interesse for å beholde trofaste kunder.
Hei Anne, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er leit å høre at du opplever både lang saksbehandlingstid og lite fleksibilitet. Sånn skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vi forstår godt at det er frustrerende når et uhell ikke blir dekket slik du hadde forventet, og når prosessen tar tid. Reiseforsikringen vår dekker mange situasjoner, men ikke alt. Samtidig skal vi alltid gjøre en grundig og rettferdig vurdering av saken din. Hvis du opplever at vi ikke har sett godt nok på helheten, vil vi veldig gjerne ta en ny titt. Det er viktig for oss å beholde tilliten din. Hvis du har en pågående skadesak, kan du skrive til oss under Mine skadesaker, så følger vi opp saken din på nytt https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du er også velkommen til å ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen med deg og ser hva vi kan gjøre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Profesjonell tilnærming i skadesaksbehandling. Ønsker bedre tilrettelegging mht. tilgang til giro, faktura tilknyttet ny polise og dokumentflyt til betalingsbehandling.
Hei Arve, Tusen takk for en veldig hyggelig og gjennomtenkt tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever skadesaksbehandlingen som profesjonell og at vi gir deg trygghet i hverdagen. Det betyr mye for oss. Samtidig tar vi med oss det du skriver om tilgang til faktura, giro og dokumentflyt. Det er viktig at dette er enkelt å finne og lett å følge, og her har vi noe å forbedre. Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Skadesaksbehandler leser ikke saken,men skummer gjennom og trekker en feil avgjørelse. Et tyveri er et tyveri ikke noe annet.
Hei Egil, Dette var ikke bra å lese. Slik skal det ikke oppleves å få en vurdering av en skadesak. Vi skjønner godt at det oppleves frustrerende hvis du sitter igjen med følelsen av at saken ikke er lest grundig, og at avgjørelsen derfor blir feil. Du skal få en vurdering som er basert på hele saken, med en tydelig og forståelig forklaring. Her må vi se nærmere på hva som faktisk har blitt gjort i behandlingen av saken din. Vi vil gå gjennom vurderingen på nytt og sikre at alt er riktig vurdert og godt nok begrunnet. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også skrive til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask og grei behandling. God kommunikasjon tilbake til meg som bruker. Veldig fornøyd.
Hei Laila, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og grei, og at du fikk god kommunikasjon underveis. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har ikke fått noe hjelp av dere Her betaler bedriften og meg selv store summer for ingenting
Hei Synnøve, Dette var leit å lese. Slik skal det ikke oppleves å være kunde hos oss. Når du betaler for forsikring, skal du få hjelp når du trenger det. At du ikke har fått den støtten du forventet, tar vi på alvor. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din og finne ut hva vi kan gjøre bedre for deg. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom dette sammen. Du kan også skrive til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Glasskade. Rask håndtering, uten egenandel. Herlig.
Hei Kjetil, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at glasskaden ble håndtert raskt og smidig, og at det gikk uten egenandel. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige