Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Profesjonell tilnærming i skadesaksbehandling. Ønsker bedre tilrettelegging mht. tilgang til giro, faktura tilknyttet ny polise og dokumentflyt til betalingsbehandling.
Hei Arve, Tusen takk for en veldig hyggelig og gjennomtenkt tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever skadesaksbehandlingen som profesjonell og at vi gir deg trygghet i hverdagen. Det betyr mye for oss. Samtidig tar vi med oss det du skriver om tilgang til faktura, giro og dokumentflyt. Det er viktig at dette er enkelt å finne og lett å følge, og her har vi noe å forbedre. Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Skadesaksbehandler leser ikke saken,men skummer gjennom og trekker en feil avgjørelse. Et tyveri er et tyveri ikke noe annet.
Hei Egil, Dette var ikke bra å lese. Slik skal det ikke oppleves å få en vurdering av en skadesak. Vi skjønner godt at det oppleves frustrerende hvis du sitter igjen med følelsen av at saken ikke er lest grundig, og at avgjørelsen derfor blir feil. Du skal få en vurdering som er basert på hele saken, med en tydelig og forståelig forklaring. Her må vi se nærmere på hva som faktisk har blitt gjort i behandlingen av saken din. Vi vil gå gjennom vurderingen på nytt og sikre at alt er riktig vurdert og godt nok begrunnet. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også skrive til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask og grei behandling. God kommunikasjon tilbake til meg som bruker. Veldig fornøyd.
Hei Laila, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og grei, og at du fikk god kommunikasjon underveis. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har ikke fått noe hjelp av dere Her betaler bedriften og meg selv store summer for ingenting
Hei Synnøve, Dette var leit å lese. Slik skal det ikke oppleves å være kunde hos oss. Når du betaler for forsikring, skal du få hjelp når du trenger det. At du ikke har fått den støtten du forventet, tar vi på alvor. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din og finne ut hva vi kan gjøre bedre for deg. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom dette sammen. Du kan også skrive til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Glasskade. Rask håndtering, uten egenandel. Herlig.
Hei Kjetil, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at glasskaden ble håndtert raskt og smidig, og at det gikk uten egenandel. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Stor fornøyd. Fikk hjelp i rett tid. Hele familien min føler seg trygg på reiser i utlandet med forsikring i Gjensidige.
Hei Thitirat, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at hele familien din er fornøyd, og at dere føler dere trygge på reise med forsikringen hos oss. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når dere er ute og opplever verden. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har hatt Gjensidige i mange år minst 20 år. Har ikke hatt problemer når det har oppstått skade hverken på bil eller hus
Hei Ole, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du har vært kunde i mange år, og at du har gode erfaringer både med bil og hus når du har hatt behov for oss. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige