Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
3
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Positivt og negativt om Gjensidige"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Dag for 07.06.2018 14.21

Gjensidige Forsikring har totalt 1343 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Positivt og negativt om Gjensidige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri hatt problemer med Gjensidige i forsikringsoppgjør. Slik sett synes jeg selskapert er meget bra. En ulempe med Gjensidige er det er forholdsvis dyrt å ha forsikringene sine der, men et pluss her er at det utbetales kundeutbytte. Gjensidige kan imidlertid finne på å sette opp prisen ganske mye fra år til år hvis man er en loyal kunde som ikke protesterer. Da hjelper det som regel å true med å bytte forsikringsselskap, så får man prisen satt ned. Ellers er Gjensidige et bra selskap for oss som er NAF medlemmer.

Bytt.no
"Positivt og negativt om Gjensidige" skrev Dag om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Dag og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Stine E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra. Men søker etter billigere forsikringer"

Jeg er egentlig veldig fornøyd med Gjensidige. Men som sagt søker etter billigere forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Oppgjør"

Mangel på oppgjør og informasjon hva f.eks reiseforsikring dekker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt til kjøp av ny personforsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt av en kunderådgiver til og kjøpe en person forsikring jeg ikke ville ha. Jeg var stresset i jobbsammenheng og hun ga seg ikke før hun fikk i gjennom salget. Da jeg forsøkte og annulere kjøpet halte hun bare ut ukene til fristen gikk ut for angrerett slik at jeg måtte betale fullpris...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang behandlingstid og dårlig oppføgling"
3 syns denne omtalen er nyttig

En eldre dame kjørte rett inn i meg når hun var på på veg inn på en parkeringsplass jeg skulle ut fra. Hun ga tegn inn, men klarte altså ikke å holde seg i sitt kjørefelt. Gjensidige jobbet for skylddeling i mange måneder uten at jeg ble holdt oppdatert undervegs. Etter 7 måneder ble jeg utålmodig og skrev til dem at jeg hadde funnet ut at jeg hadde krav på renter for den lange behandlingstiden, noe jeg tenkte å kreve. Da avsluttet de saken uken etter og ga meg skylden. Når jeg påpekte at de ikke hadde noen beviser og bare baserte seg på ren synsing i begrunnelsen, svarte saksbehandleren meg frekt på melding. Snakk om å tråkke på noen som allerede er nede.

Hvis du skal gå for gjensidige bilforsikring må du krysse fingrene og be til høyere makter om at du aldri får behov for de tjenestene du betaler for.

Gjensidige Forsikring har totalt 1343 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no