Gjensidige Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Over 1 år på saksbehandling. Samt noe uryddighet. Ble påkjørt Bakfra med bil, en rekke samtaler angående, skyldfordeling.
Har fått god hjelp og utbetalt erstatning etter skade både på hus, mobiltelefon og verdigjenstand. Veldig godt fornøyd med både pris og dekning.
Stor prisstigning . Var vennlig billigere tidligrr
Oversiktleg og greitt å nytte nettsida. Dersom det er spørsmål er det fort å få svar
Etter en økning på 26% uten forvarsel og noe som helst endringer i kundeforhold og ingen skadehistorikk prøvde jeg, som TEKNA medlem med avtale, å få en dialog men ble totalt avvist uten diskusjon. Dette er ikke spesielt betryggende og ett bytte er nok snart på vei.
God oppfølging.Gode erfaringer med utbetalinger. Trivelige kundebehandlere.
Svært bra kommunikasjon , god hjelp med å fylle ut skademelding ,veldig hyggelig personale ,alt var veldig bra