Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen over, tenker jeg. Men du må ha en tilknyttet organisasjon
Hei Thort Å. T, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Du har helt rett. Noen av fordelene våre er knyttet til medlemskap i en organisasjon, og for mange gir det ekstra god verdi i hverdagen. Samtidig jobber vi hver dag for å være et trygt og godt valg, uansett. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Reise pluss. Elendig og uklar behandling av saken. Ser ut at utfra vilkårene at saken burde bli dekt (som snor seg unna dekning i dagens ustabile politiske verden). Likevel er det stadige treneringer, mangel på svar, mangel på fremgang i saken.. nei, hadde forventet bedre behandling som god kunde som betaler store summer i året.
Hei Daniel, Dette var leit å lese. Når du opplever uklar behandling, manglende svar og lang ventetid, da har vi ikke levert slik vi skal. Det beklager vi. Reiseforsikring skal gi trygghet, også i en urolig verden. Når du sitter igjen med følelsen av at vi trenerer saken og ikke forklarer godt nok, da forstår vi frustrasjonen din. Det er ikke slik vi ønsker at en god kunde skal oppleve oss. Vi vil gjerne se konkret på saken din og forklare hva som har skjedd, og hva som gjenstår. Da kan vi også rydde opp i misforståelser og komme videre. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så hjelper vi deg direkte. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Vi håper du gir oss muligheten til å rette opp og gi deg den oppfølgingen du forventer. Vennlig hilsen Gjensidige
Fungerer som total tilbyder av forsikring av eiendom og eiendeler
Hei, Knut! Fint å høre at du opplever oss som en total tilbyder for forsikring av eiendom og eiendeler. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus
Rask saksbehandling og utbetaling. Pengene kom raskt inn på konto.
Hei, Truls! Så hyggelig å lese. Rask saksbehandling og utbetaling er viktig for oss, og det er godt å høre at pengene kom raskt på konto når du trengte det. Tusen takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus
Til dels lang behandlingstid ved skade. Mye frem og tilbake med flere forskjellige saksbehandlere. Dyre forsikringer.
Hei, Dag! Jeg forstår godt at dette oppleves frustrerende. Lang behandlingstid og mye frem og tilbake med flere saksbehandlere gjør en skadesak tyngre enn den trenger å være. Slik ønsker vi ikke at du skal oppleve oss. Når det gjelder pris, så har mange opplevd økninger de siste årene. Det henger sammen med høyere kostnader til reparasjoner, deler og utbetalinger. Samtidig er det viktig for oss at du føler at du får verdi for det du betaler. Fint at du sier ifra. Slike tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre. Hilsen Marcus
Meget bra kunde behandling. Kundebehandlerne er veldig imøtekommende/informerende.
Hei, Carina! Så hyggelig å høre at du opplever kundebehandlingen som meget bra, og at kundebehandlerne våre fremstår både imøtekommende og tydelige. God informasjon og et hyggelig møte betyr mye, og det er fint å vite at det er slik du har opplevd oss. Takk for at du deler denne positive opplevelsen. Hilsen Marcus
Amatørmessig saksbehandling da dere skreiv feil info i avslagsbrevet. Jeg sendte inn informasjon på nytt, men har ikke fått svar engang på dette!
Hei, Jan! Når vi gir avslag med feil informasjon, og du i tillegg ikke får svar etter at du har sendt inn korrigerende opplysninger, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Det skjønner jeg godt oppleves både amatørmessig og frustrerende. Når ny informasjon sendes inn, skal den leses, vurderes og besvares. Her har noe åpenbart stoppet opp, og det er ikke greit. Jeg anbefaler at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker og viser til at avslagsbrevet inneholdt feil informasjon, og at du allerede har sendt inn nye opplysninger uten å få svar: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier tydelig ifra. Dette er viktig for oss å få rettet opp i. Hilsen Marcus