Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til dels lang behandlingstid ved skade. Mye frem og tilbake med flere forskjellige saksbehandlere. Dyre forsikringer.
Hei, Dag! Jeg forstår godt at dette oppleves frustrerende. Lang behandlingstid og mye frem og tilbake med flere saksbehandlere gjør en skadesak tyngre enn den trenger å være. Slik ønsker vi ikke at du skal oppleve oss. Når det gjelder pris, så har mange opplevd økninger de siste årene. Det henger sammen med høyere kostnader til reparasjoner, deler og utbetalinger. Samtidig er det viktig for oss at du føler at du får verdi for det du betaler. Fint at du sier ifra. Slike tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre. Hilsen Marcus
Meget bra kunde behandling. Kundebehandlerne er veldig imøtekommende/informerende.
Hei, Carina! Så hyggelig å høre at du opplever kundebehandlingen som meget bra, og at kundebehandlerne våre fremstår både imøtekommende og tydelige. God informasjon og et hyggelig møte betyr mye, og det er fint å vite at det er slik du har opplevd oss. Takk for at du deler denne positive opplevelsen. Hilsen Marcus
Amatørmessig saksbehandling da dere skreiv feil info i avslagsbrevet. Jeg sendte inn informasjon på nytt, men har ikke fått svar engang på dette!
Hei, Jan! Når vi gir avslag med feil informasjon, og du i tillegg ikke får svar etter at du har sendt inn korrigerende opplysninger, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Det skjønner jeg godt oppleves både amatørmessig og frustrerende. Når ny informasjon sendes inn, skal den leses, vurderes og besvares. Her har noe åpenbart stoppet opp, og det er ikke greit. Jeg anbefaler at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker og viser til at avslagsbrevet inneholdt feil informasjon, og at du allerede har sendt inn nye opplysninger uten å få svar: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier tydelig ifra. Dette er viktig for oss å få rettet opp i. Hilsen Marcus
Dårlig dekning for skade pga. feil med vv bereder.
Hei, Geir! Skjønner godt at dette oppleves skuffende. Når varmtvannsberederen havarerer i en fritidsbolig, forventer man at forsikringen skal hjelpe. Dessverre er det slik at skader som skyldes feil eller slitasje i selve berederen ofte har begrenset dekning. Forsikringen dekker vanligvis følgeskader, som vannskader på bygning eller innbo, men ikke alltid selve reparasjonen eller utskiftingen av berederen. Når dette ikke er tydelig nok forklart, er det lett å sitte igjen med følelsen av dårlig dekning. Det forstår jeg godt. Takk for at du sier ifra. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Hilsen Marcus
Irritert saken, slik er det i tilfellig at mann mistet eller blir stjålet mobilen sin nesten helt nye
Hei, Duc! Jeg skjønner godt at dette er irriterende. Å miste mobilen eller få den stjålet, særlig når den er nesten ny, er skikkelig frustrerende. Da forventer man at forsikringen hjelper når man trenger det mest. Hvis du mener vurderingen ikke stemmer med det som faktisk skjedde, anbefaler jeg at du skriver til oss direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan saken ses på en gang til med riktige opplysninger: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Bra at du sier ifra, selv når opplevelsen har vært dårlig. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd med behandlingen av skadesaken, men tak litt tid før den var behandlet
Hei, Ove! Fint å høre at du er fornøyd med behandlingen av skadesaken. Samtidig skjønner jeg godt at det trekker litt ned når det tar lengre tid før saken er ferdig. Da er det ekstra viktig at resultatet oppleves riktig når det først er på plass. Takk for en ærlig og balansert tilbakemelding. Hilsen Marcus
Meget rask saksbehandling og oppgjør i min skadesak, veldig fornøyd!
Hei, Jarle! Så bra å høre at oppgjøret kom raskt på plass, og at du er veldig fornøyd med saksbehandlingen. Når både tempo og løsning sitter, skal det kjennes trygt å være kunde hos oss. Takk for en tydelig og positiv tilbakemelding. Hilsen Marcus