Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke erfaring med reiseforsikring, innbo og personforsikring
Hei Rolf, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Veldig hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse med oss gjennom mange år. Det setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Jeg er svært fornøyd med måten dere behandlet saken
Hei Erik, Tusen takk for at du deler. Veldig godt å høre at du er svært fornøyd med måten vi behandlet saken om den avlyste reisen til Danmark. Det betyr mye for oss at du opplevde prosessen som trygg og ryddig. Hilsen Sara
Raskt og riktig oppgjør. Fikk penger på konto allerede 2 dager etter meldt skade.
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at oppgjøret var raskt og riktig, og at pengene var på konto allerede etter to dager. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når du melder skade. Hilsen Sara
Helt utrolig raskt oppgjør. Fikk utbetaling med en gang.
Hei Kjell, Fantastisk å høre. Tusen takk for at du deler. Så godt å vite at oppgjøret gikk raskt, og at utbetalingen kom med en gang. Akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Hilsen Sara
Hyggelige samtaler, informativt. God oppfølging. Mye rot med valg av sykehus og at dere ikke hadde registrert min ankomst.
Hei Grete, takk for at du deler erfaringen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde samtalene som hyggelige og informative, og at du fikk god oppfølging. Samtidig er det beklagelig å høre at det ble rot rundt valg av sykehus – og spesielt at ankomsten din ikke var registrert. Slikt skal ikke skje. Av hensyn til personvern kan vi ikke gå inn i detaljer her på Bytt.no, men vi vil gjerne se på dette og rydde opp. Ta kontakt med oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Nina
Alltid god service, kjappe avgjørelser på skader. De ganger jeg har brukt reiseforsikring har avgjørelsen blitt tatt før jeg omtrent er ferdig å sende inn kravet på skademeldinga
Hei Roger, tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever god service og kjappe avgjørelser – og ekstra fint at reise forsikringsoppgjørene har gått så smidig for deg. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Nina
Super kundebehandling. Tommel opp. Flott tilbakemeldinger hele veien. Raske svar
Hei Tor, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at du opplevde god kundebehandling, raske svar og tydelige tilbakemeldinger hele veien. Slik skal det være, og vi blir skikkelig glade når det merkes. Hilsen Sara