Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 31 innen
forsikringsselskap
68%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Taket raste ned inne i huset, Gjensidige nekter å ta ansvar, måtte fixe alt selv."

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Oddbjørn V for 29.07.2021 17:59

Gjensidige Forsikring har totalt 2036 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Oddbjørn V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Taket raste ned inne i huset, Gjensidige nekter å ta ansvar, måtte fixe alt selv."
2 syns denne omtalen er nyttig

Betaler nesten 100.000 i året i forsikring, kunde i 40 år, millioner inn i systemet. Så fikk skade. Gipstaket med festeramme raste ned inne i huset. De påstår "håndverkerfeil", men ingen håndverkere har vært der siste 20 år. Taket var festet med spiker som var vanlig 20 år siden. De sier jeg måtte ha "pluss"-ordning for å få dekket dette. Jeg får sikkert ikke medhold i Finansklagenemda, så må nok ta bryet med rettssak for at vi forbrukere ikke skal bli overkjørt av slike store selskaper. Det skal ikke være lønnsomt å drive inn penger i årlig forsikring for så å la kunden i stikken når skaden kommer. Jeg starter å flytte alle forsikringene mine. Håper å finne noen anbefalinger om selskap som er å stole på her inne.

Bytt.no
"Taket raste ned inne i huset, Gjensidige nekter å ta ansvar, måtte fixe alt selv." skrev Oddbjørn V om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Oddbjørn V og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Normal K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vrang kundeservice som ikke klarer å svare på spørsmål eller ordne opp i fakturaer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har måttet være i kontakt fire fem ganger i løpet av ett helt år for å få avklart noe så enkelt som forsikringsvilkår, og fikk mange motstridende svar. Opplever at kundeservice er lite imøtekommende, og ikke har lyst til å hjelpe til. Når betalingen plutselig blir tre ganger så høy som normalt ved endring av forsikring, så måtte jeg snakke med to kundebehandlere før vi fikk en løsning, da uten noe særlig god forklaring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Grei å ha med å gjøre, frem til det skjer noe"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er best i pris, ikke så mye mer enn det. Når en først trenger de, så svarer de verken på telefon eller e-post. Og alt går generelt sent, og blir ofte feil. Haster noe voldsomt når det er snakk om att de skal ha penger inn, men penger ut, da går det fort ett halvt år.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Stein Å. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket og behjelpelige"

Skulle forsikre min importerte mustang noe som andre firma slet med eller kunne ikke forsikre eller var rett og slett extremt dyre. Med en chat med Gjensidige fikset de forsikring til billigste pris av alle selskap og raskeste. Pluss at den då tredde i fullkraft med en gang jeg fikk skiltene.

Åsulv L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lettvint når skaden inntreffer"

Gjensidige er meget seriøst og trygt også når uventede ting oppstår.

Gjensidige Forsikring har totalt 2036 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR