Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for mange forskjellige personer og forhold seg til, savner en kontakt person.
Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det kan være krevende å forholde seg til mange forskjellige personer, og at du savner en fast kontakt. Vi ønsker at det skal være enkelt og oversiktlig å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger tar vi på alvor. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen, og innspill som dette hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Opplever et selskap som er opptatt av kundene sine og gjør det de kan for å hjelpe når man er i nød.
Hei Øystein, Tusen takk for de fine ordene! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som til stede og hjelpsomme når det virkelig gjelder. Vi jobber hver dag for å være der for kundene våre, spesielt når nøden er størst. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å gjøre en forskjell. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd til slutt, men mye frem og tilbake. Vanskelig å få tak i behandlere hos dere.
Hei Ulla, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår at det kan være frustrerende med mye frem og tilbake, og at det er vanskelig å få tak i riktig person når du trenger det. Vi ønsker at det skal være enkelt å få hjelp, og slike tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Veldig kjapp og helt automatisk oppgjør. Innenfor betingelsene.
Hei Philip, Så bra å høre at oppgjøret gikk både kjapt og helt automatisk! Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å få hjelp når du trenger det, og at alt skjer innenfor de rammene vi har avtalt. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre. Vennlig hilsen Kristian
Rask og grei behandling vedr skade på bil. Rask behandling og svar på skadeskjema som ble fylt ut på nettsiden.
Hei Arild, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du opplevde skadebehandlingen som både rask og grei, og at det var enkelt å fylle ut skadeskjemaet på nettsiden. Vi ønsker at det skal være lettvint og trygt å få hjelp når noe skjer, så dette setter vi stor pris på å høre. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Greit å ha med å gjøre. Godt tilrettelagt og enkelt å benytte.
Hei Roar, Så hyggelig å høre at du er så fornøyd! Vi legger stor vekt på at det skal være enkelt å bruke tjenestene våre, og at alt skal være godt tilrettelagt for deg som kunde. Det gir oss ekstra energi å få slike tilbakemeldinger. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Dårlig informasjon på skadesiden på nettet. Lang saksbehandlingstid
Hei Harald, Takk for at du sier ifra. Jeg forstår godt at både mangelfull informasjon på skadesiden og lang behandlingstid kan være frustrerende. Vi jobber hele tiden med å gjøre det enklere å følge saken sin og få tydelige svar underveis. Din tilbakemelding er viktig for oss, og den hjelper oss å bli bedre. Hvis du har spørsmål om saken din, kan du skrive til oss under Mine skadesaker via denne lenken: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Kristian