Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd til slutt, men mye frem og tilbake. Vanskelig å få tak i behandlere hos dere.
Hei Ulla, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår at det kan være frustrerende med mye frem og tilbake, og at det er vanskelig å få tak i riktig person når du trenger det. Vi ønsker at det skal være enkelt å få hjelp, og slike tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Veldig kjapp og helt automatisk oppgjør. Innenfor betingelsene.
Hei Philip, Så bra å høre at oppgjøret gikk både kjapt og helt automatisk! Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å få hjelp når du trenger det, og at alt skjer innenfor de rammene vi har avtalt. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre. Vennlig hilsen Kristian
Rask og grei behandling vedr skade på bil. Rask behandling og svar på skadeskjema som ble fylt ut på nettsiden.
Hei Arild, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du opplevde skadebehandlingen som både rask og grei, og at det var enkelt å fylle ut skadeskjemaet på nettsiden. Vi ønsker at det skal være lettvint og trygt å få hjelp når noe skjer, så dette setter vi stor pris på å høre. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Greit å ha med å gjøre. Godt tilrettelagt og enkelt å benytte.
Hei Roar, Så hyggelig å høre at du er så fornøyd! Vi legger stor vekt på at det skal være enkelt å bruke tjenestene våre, og at alt skal være godt tilrettelagt for deg som kunde. Det gir oss ekstra energi å få slike tilbakemeldinger. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Dårlig informasjon på skadesiden på nettet. Lang saksbehandlingstid
Hei Harald, Takk for at du sier ifra. Jeg forstår godt at både mangelfull informasjon på skadesiden og lang behandlingstid kan være frustrerende. Vi jobber hele tiden med å gjøre det enklere å følge saken sin og få tydelige svar underveis. Din tilbakemelding er viktig for oss, og den hjelper oss å bli bedre. Hvis du har spørsmål om saken din, kan du skrive til oss under Mine skadesaker via denne lenken: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Kristian
God. Sakn ble behandlet raskt og effektivt så jeg er fornøyd.
Hei Bjørn, Så flott å høre at saken din ble behandlet både raskt og effektivt! Vi vet hvor viktig det er å få hjelp når man trenger det, og det er godt å vite at du er fornøyd med oppfølgingen. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Jeg erveldig fornøyd med alt. HYggelig saksbehandler og rask behandling. Kan virkelig anbefale Gjensidige.
Hei Rolf, For en strålende tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du er så fornøyd, og at både saksbehandleren og behandlingen har vært hyggelig og rask. At du anbefaler oss videre, setter vi ekstra stor pris på. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian