Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god erfaring i forbindelse med skader. God kundeservice
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Kjetil. Så bra å høre at saken ble løst raskt og effektivt, og at oppgjøret direkte med verkstedet gjorde prosessen enklere for deg. Akkurat slik ønsker vi at det skal være. Godt å høre at dette fungerte så bra for deg. Hilsen Mathias
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige. God kundeservice og greie vilkår. Føler meg trygg med både bolig- og reiseforsikringen min.
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen, Osman. Så godt å høre at du opplever både god kundeservice og ryddige vilkår, og at du føler deg trygg med forsikringene dine hos oss. Det betyr mye for oss å høre. Takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Mathias
Bra service , ingenting å sete fingeren på . Meget fornøyd med STSkadeservice , dei gjorde ein meget god jobb å behandlet meg som kunde strålende
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Jan. Så godt å høre at du opplevde god service og følte deg godt tatt vare på gjennom hele prosessen. Det betyr mye for oss å høre. Takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Mathias
Imøtekommenhet og service fra medarbeider når man først når de på telefonen
Tusen takk for tilbakemeldingen, Kirsten. Så godt å høre at du ble møtt med både imøtekommenhet og skikkelig god service når du kom gjennom til oss. Slik skal det kjennes når du ringer oss, og det gir oss masse energi å høre at det traff. Takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Mathias
Alltid hyggelige saksbehadlere , som har kunnskap og evne til å sette seg inn i kundens situasjon og behov.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Halfdan. Så godt å høre at du opplever oss som både hyggelige og dyktige, og at du føler at vi virkelig setter oss inn i situasjonen og behovene dine. Slik skal det kjennes å være kunde hos oss. Takk for at du delte opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
God kundebehandling. Veldig fornøyd med Gensidige.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Trond. Det betyr mye at du føler deg godt tatt vare på hos oss. Vi skal gjøre det enkelt å være kunde, og da er det ekstra hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen du har fått. Takk for at du valgte oss. Hilsen Mathias
God behandling av skader og rask respons. Hyggelig medarbeidere.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Elin. Så godt å høre at du opplever både rask respons og god behandling når du har hatt en skade. Vi vet at skader ofte kommer brått på, og da skal det føles trygt og enkelt å få hjelp hos oss. Ekstra hyggelig er det at du trekker frem de du har snakket med. Takk for at du er kunde hos oss. Hilsen Mathias