Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundebehandling. Veldig fornøyd med Gensidige.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Trond. Det betyr mye at du føler deg godt tatt vare på hos oss. Vi skal gjøre det enkelt å være kunde, og da er det ekstra hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen du har fått. Takk for at du valgte oss. Hilsen Mathias
God behandling av skader og rask respons. Hyggelig medarbeidere.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Elin. Så godt å høre at du opplever både rask respons og god behandling når du har hatt en skade. Vi vet at skader ofte kommer brått på, og da skal det føles trygt og enkelt å få hjelp hos oss. Ekstra hyggelig er det at du trekker frem de du har snakket med. Takk for at du er kunde hos oss. Hilsen Mathias
Raske å svare og gode begrunnelser. Grundig og solid!
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Anna. Så fint å høre at du opplever at vi svarer raskt og forklarer sakene på en måte som oppleves både grundig og solid. Vi ønsker at du skal føle deg trygg på valgene dine hos oss, og da er nettopp tydelige svar og gode begrunnelser ekstra viktig. Takk for at du er kunde hos oss. Hilsen Mathias
Glimrende saksbehandling og oppgjør etter påkjørsel av elg.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Paul. Det er veldig fint å høre at du opplevde både ryddig behandling og et raskt oppgjør etter møtet med elgen. Slike hendelser kan være både skremmende og krevende, så vi er glade for at prosessen hos oss opplevdes enkel og trygg. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Mathias
Best når det gjelder! Ingen foran, og i alle fall ikke bak, takk
Tusen takk for denne herlige tilbakemeldingen, Marit. Den traff oss rett i hjertet. Vi gjør vårt aller beste for å være et trygt valg, og det er utrolig fint å høre at du opplever oss som både pålitelige og på plass når det gjelder. Takk for at du deler. Hilsen Mathias
God og rask behandling, hygggelige saksbehandlere og oppgjør av skadesaker erfares som effektivt.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Torstein. Det er svært hyggelig å høre at du opplever både rask behandling, dyktige folk og et effektivt oppgjør når du trenger oss. Vi ønsker at hele skadeprosessen skal være enkel å forstå og lett å komme gjennom. Derfor betyr det mye at du deler hvordan du opplevde dette. Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det gir oss viktig drahjelp videre. Hilsen Mathias
Rask, effektiv, holder det den lover, litt høy egenandel, men det har alle forsikringer nå. Enkle og oversiktlige nett sider. Enkelt å finne sak og legge til flere utgifter.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Lene. Det er skikkelig fint å høre at du opplever oss som raske, effektive og til å stole på. At du synes nettsidene våre er enkle å bruke, og at det er lett å både finne saker og legge inn utgifter, betyr mye for oss. Vi jobber kontinuerlig for å gjøre akkurat dette så smidig som mulig. Når det gjelder egenandel er det som du sier en utvikling i hele bransjen, men vi følger nøye med for å holde nivået så fornuftig som mulig. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen. Det gir oss god energi videre. Hilsen Mathias