Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes det gikk litt langt for jeg fikk vite at dette ikke var dekket av forsikringen.
Hei Fredrik, Takk for at du sier ifra. Vi forstår godt at det er frustrerende å få beskjed sent om at noe ikke er dekket. Det tar vi på alvor. Vi jobber hele tiden med å bli tydeligere tidligere i prosessen, slik at du slipper overraskelser når saken er godt i gang. Tilbakemeldingen din er viktig for oss i det arbeidet. Vennlig hilsen Kristian
Vært kunde i 56 år. Alle våre forsikringer i Gjensidige. Godt fornøyd
Hei Reidunn, For en fantastisk tilbakemelding. 56 år som kunde sier alt. Det er utrolig hyggelig å høre at dere har samlet alle forsikringene hos oss og at dere er godt fornøyd. Tilliten dere viser betyr mye, og den tar vi på største alvor. Tusen takk for at du deler erfaringen din, og for at du har valgt Gjensidige gjennom så mange år. Vennlig hilsen Kristian
Greit oppgjør, men litt vanskelig å laste opp kvittering og pasientjournal på rett sted.
Hei Annar, Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at oppgjøret ble greit. Samtidig skjønner vi godt at det er irriterende når det er vanskelig å finne riktig sted å laste opp kvittering og pasientjournal. Det skal være enkelt, ikke en hinderløype. Vi tar med oss tilbakemeldingen. Takk for at du valgte Gjensidige, og for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Rask behandling, får svar ved henvendelser, rask utbetaling
Hei Gerd, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde rask behandling, fikk svar når du tok kontakt og at utbetalingen gikk fort. Akkurat slik det skal være når du trenger oss. Takk for at du valgte Gjensidige, og for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Rask saksbehandling, så jeg er kjempefornøyd. Anbefaler Gjensidige for andre .
Hei Geir, Så bra å høre. Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å vite at saksbehandlingen gikk raskt, og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Når noe blir ødelagt på reise, er det viktig at resten går smidig. Takk for anbefalingen, og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
Er veldig godt fornøyd med Gjensidige. God service før-, under- og etter skade. I tillegg får man utbetalt kundeutbytte som må tas med i beregningen av pristilbud.
Hei Øystein, Tusen takk for en skikkelig fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd gjennom mange år, både før, under og etter skade. God service skal merkes når det gjelder. Og ja, kundeutbyttet er en viktig del av helheten. Det er vår måte å gi noe tilbake til kundene som eier oss. Takk for at du velger Gjensidige, og for at du deler erfaringen din videre. Vennlig hilsen Kristian
Rask og god behandling av min sak. Veldig fornøyd og kan trygt anbefales til andre.
Hei Turid, Så hyggelig å høre. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det er godt å vite at du fikk rask og god hjelp, akkurat slik det skal være når noe uforutsett skjer hjemme. Slike tilbakemeldinger gir oss masse energi i hverdagen. Ta gjerne kontakt hvis du trenger oss igjen. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian