Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra opplevelse. Behandlingstid i.h.h.t informasjon gitt ved skademeldingen
Hei Alain, Takk for at du deler erfaringen din. Så fint å høre at du hadde en god opplevelse, og at behandlingstiden stemte med informasjonen du fikk da du meldte skaden. Det er slik det skal være, tydelig og forutsigbart hele veien. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjensidige reiseforsikring er en solid forsikring som reduserer den reisende risiko
Hei, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er veldig fint å høre at reiseforsikringen gir deg trygghet og reduserer risiko når du er ute og reiser. Slik skal det være. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Lett å melde skade, raskt oppgjør, pengene inn på konto 2 dager etter at skaden ble neldr
Hei Tove, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig kjekt å høre at det er enkelt å melde skade, og at oppgjøret går såpass raskt. Når pengene er på konto etter kort tid, vet vi at ting fungerer slik det skal. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd med selskapet. Sterk anbefales. Skade oppgjør var problemfritt
Hei Glenn, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd, og at skadeoppgjøret opplevdes problemfritt. Vi setter stor pris på den sterke anbefalingen. Hilsen Nina
Det er ved skade man vet om et selskap er til å stole på. Gjensidige er i en egen klasse når det gjelder pålitelighet.
Hei Roar, tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det betyr mye å høre at du opplever oss som pålitelige – spesielt når det virkelig gjelder. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Er fornøyd. Hadde kun delkasko på denne bilen og motparten hadde tatt på seg skylden og skrevet skademld. Så alt ordner seg. Men Gjensidige vil ikke ta noe jobb med å kontakte motpartens selskap. Kunne blitt ett problem om motpart bare hadde blåst i det. Kunne ønsket at skadesak hadde blitt behandlet likt som full kasko når skadeansvaret lå på motparten
Hei Steinar, takk for en nyansert tilbakemelding. Godt å høre at saken ordnet seg og at du er fornøyd med utfallet. Siden dette er en åpen kanal kan vi ikke gå inn i detaljer om enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss direkte (via kundeservice/innlogget område), så kan vi se på saken din og veilede videre. Hilsen Nina
Rask og effektiv tilbakemelding på mine spørsmål ang. gjeldene sak
Hei Svein, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du fikk rask og effektiv tilbakemelding på spørsmålene dine, og vi setter stor pris på at du anbefaler oss videre. Hilsen Nina