Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med selskapet. Sterk anbefales. Skade oppgjør var problemfritt
Hei Glenn, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd, og at skadeoppgjøret opplevdes problemfritt. Vi setter stor pris på den sterke anbefalingen. Hilsen Nina
Det er ved skade man vet om et selskap er til å stole på. Gjensidige er i en egen klasse når det gjelder pålitelighet.
Hei Roar, tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det betyr mye å høre at du opplever oss som pålitelige – spesielt når det virkelig gjelder. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Er fornøyd. Hadde kun delkasko på denne bilen og motparten hadde tatt på seg skylden og skrevet skademld. Så alt ordner seg. Men Gjensidige vil ikke ta noe jobb med å kontakte motpartens selskap. Kunne blitt ett problem om motpart bare hadde blåst i det. Kunne ønsket at skadesak hadde blitt behandlet likt som full kasko når skadeansvaret lå på motparten
Hei Steinar, takk for en nyansert tilbakemelding. Godt å høre at saken ordnet seg og at du er fornøyd med utfallet. Siden dette er en åpen kanal kan vi ikke gå inn i detaljer om enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss direkte (via kundeservice/innlogget område), så kan vi se på saken din og veilede videre. Hilsen Nina
Rask og effektiv tilbakemelding på mine spørsmål ang. gjeldene sak
Hei Svein, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du fikk rask og effektiv tilbakemelding på spørsmålene dine, og vi setter stor pris på at du anbefaler oss videre. Hilsen Nina
Rask behandling. Jeg var i Sør Afrika. Mor med 3 små barn avhengig av at bilen fungerer
Hei Helge, tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du opplevde rask behandling, spesielt i en situasjon der trygg og fungerende bil var viktig for familien. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Jeg syns det er greit å lett forstå hva dere kreve på kvitteringen, og informasjon for å ikke la de andre jukser i saken. Jeg er fornøyd
Hei Maria, takk for hyggelig tilbakemelding! Det er fint å høre at informasjonen oppleves tydelig og lett å forstå, og at du er fornøyd. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Meldte inn tyveri, Gjensidige mente derimot at jeg hadde mistet gjenstanden, til tross for sannsynlighetsovervekt og anmeldelse. Fikk ikke dekning i saken hvor tyveri var ett faktum.
Hei Martine, takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette er frustrerende, særlig når du opplever at et tyveri ikke blir vurdert slik du forventet. I åpne kanaler kan vi dessverre ikke kommentere detaljer i enkeltsaker, men vi vil gjerne se nærmere på saken din igjen og gi en grundig forklaring. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så hjelper vi deg videre. Hilsen Nina