Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel sak som omhandlet ny nøkkel. Ingen kontakt, alt digitalt
Hei Geir, Takk for at du deler. Fint å høre at saken var enkel og at alt gikk sømløst digitalt. Når en ny nøkkel kan ordnes raskt uten behov for kontakt, vet vi at løsningene fungerer slik de skal. Hilsen Sara
All gone well so far and when I did have to call in the people were helpful.
Hi Graham, Thank you for sharing your experience. It is great to hear that everything has gone well so far, and that you received helpful support when you contacted us. It matters to us that you meet friendly and supportive people when you need assistance. Kind regards Sara
Veldig hurtig oppgjør, hurtig svar på hva forsikringen dekket
Hei Geir, Takk for at du deler. Veldig fint å høre at oppgjøret gikk raskt, og at du fikk raske og tydelige svar på hva forsikringen dekket. Det er viktig for oss at det er enkelt å forstå hva du har rett på, og at ting går effektivt. Hilsen Sara
Raske oppgjør ved skade. Kunne gjerne fått litt mer informasjon.
Hei Gunnar, Takk for at du deler erfaringen din. Det er fint å høre at oppgjørene har gått raskt når du har hatt skade. Samtidig tar vi til oss at du savner litt mer informasjon underveis. Det er viktig for oss at du føler deg trygg på hva som skjer og hvorfor. Skriv gjerne til oss på din skadesak dersom du trenger mer informasjon fra oss: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil snakke med oss. Hilsen Sara
God og tydelig informasjon, svært rask saksbehandling og tilbakemelding.
Hei Gunvor, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplever informasjonen som tydelig, og at saksbehandling og tilbakemelding gikk raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal føles å være kunde hos oss. Hilsen Sara
Ok, men savnet kontakt med et «menneske» hos Gjensidige, ikke bare med verkstedet og Hertz. Jeg vet fortsatt ikke om skaden som ble påført min bil av en ukjent bilist, medfører bonustap?
Hei Ingar, Takk for at du deler erfaringen din. Jeg forstår godt at det føles litt upersonlig når du mest har hatt kontakt med verksted og leiebil, og ikke med oss direkte. Det tar vi med oss. Når det gjelder bonustap så er det beste at vi sjekker saken din konkret og gir deg et tydelig ja eller nei. Skriv til oss under Mine skadesaker, så forklarer vi dette ordentlig. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil snakke med et menneske med en gang. Hilsen Sara
Utmerket erfaring. God service, anbefales på det sterkeste
Hei Imad, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at du har hatt en utmerket erfaring med god service, og at du anbefaler oss videre. Det setter vi stor pris på. Hilsen Sara