Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig hurtig oppgjør, hurtig svar på hva forsikringen dekket
Hei Geir, Takk for at du deler. Veldig fint å høre at oppgjøret gikk raskt, og at du fikk raske og tydelige svar på hva forsikringen dekket. Det er viktig for oss at det er enkelt å forstå hva du har rett på, og at ting går effektivt. Hilsen Sara
Raske oppgjør ved skade. Kunne gjerne fått litt mer informasjon.
Hei Gunnar, Takk for at du deler erfaringen din. Det er fint å høre at oppgjørene har gått raskt når du har hatt skade. Samtidig tar vi til oss at du savner litt mer informasjon underveis. Det er viktig for oss at du føler deg trygg på hva som skjer og hvorfor. Skriv gjerne til oss på din skadesak dersom du trenger mer informasjon fra oss: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil snakke med oss. Hilsen Sara
God og tydelig informasjon, svært rask saksbehandling og tilbakemelding.
Hei Gunvor, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplever informasjonen som tydelig, og at saksbehandling og tilbakemelding gikk raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal føles å være kunde hos oss. Hilsen Sara
Ok, men savnet kontakt med et «menneske» hos Gjensidige, ikke bare med verkstedet og Hertz. Jeg vet fortsatt ikke om skaden som ble påført min bil av en ukjent bilist, medfører bonustap?
Hei Ingar, Takk for at du deler erfaringen din. Jeg forstår godt at det føles litt upersonlig når du mest har hatt kontakt med verksted og leiebil, og ikke med oss direkte. Det tar vi med oss. Når det gjelder bonustap så er det beste at vi sjekker saken din konkret og gir deg et tydelig ja eller nei. Skriv til oss under Mine skadesaker, så forklarer vi dette ordentlig. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil snakke med et menneske med en gang. Hilsen Sara
Utmerket erfaring. God service, anbefales på det sterkeste
Hei Imad, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at du har hatt en utmerket erfaring med god service, og at du anbefaler oss videre. Det setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Avslag etter reise og syk på RIU Vistamar hotell på Gran Canaria, fordi vi ikke informerte tidlig nok om at jeg og flere i reisefølget var sengeliggende og ute av stand til å dra på turer ol. pga. mageverk og oppkast, var i samme dagene som TV reportasjen på TV2 som omhandlet dette. -Styr unna gjensidige
Hei Bård, Dette skjønner jeg godt at oppleves både frustrerende og urettferdig. Når det gjelder reiseforsikring og sykdom på reise, trenger vi å få beskjed så tidlig som mulig dersom du blir syk og ikke kan delta på planlagte aktiviteter eller må endre reisen. Grunnen er at vi skal kunne vurdere situasjonen mens den pågår og gi riktig hjelp og veiledning der og da. Manglende eller sen melding kan dessverre påvirke retten til erstatning, selv om hendelsen omtales i media. Samtidig er det viktig for oss at vurderingen i saken din er riktig. Hvis du opplever at sammenhengen med sykdomsutbruddet og TV 2 reportasjen ikke er godt nok tatt hensyn til, vil vi gjerne se på saken på nytt og forklare avslaget tydeligere. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så går vi gjennom vurderingen sammen. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100, så tar vi en prat og ser på hva som har skjedd. Hilsen Sara
Rask å ryddig behandling i tidligere saker, imøtekommende👍
Hei Asle, Takk for at du deler. Det er fint å høre at du har opplevd rask, ryddig og imøtekommende behandling i tidligere saker. Samtidig tar vi tittelen på omtalen din på alvor. Hvis noe denne gangen ikke svarte til forventningene dine, vil vi gjerne forstå hva som skuffet deg. Du kan gjerne skrive til oss under Mine skadesaker, eller ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Hilsen Sara