Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av skadesaken og utførelse av reparasjon av bil
Hei, Marianne! Så bra å høre at skadesaken din ble behandlet raskt og at reparasjonen ble utført på en god måte. Det er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når bilen først må på verksted. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Ikke benytt dere av firmaet. De forsøker å doble egenandeler ved å behandle én og samme skade som to forskjellige skader. Uetisk og svindelaktig. Det at man er svindelaktig ligger i det at man fremholder at forsikringstager lyver når man melder én skade - man sier at én skade må behandles som to skader. Bak dette ligger et profittbehov og en amoralsk holdning til det å hjelpe kunden.
Hei, Jostein! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer når du opplever at én skade blir vurdert som to. Det er en krevende situasjon, og det skal aldri kjennes som om vi mistenker deg for å lyve. Slik skal det ikke være. Det tryggeste er at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da får du kontakt med teamet som kan gå gjennom vurderingen og samtidig gi deg en forklaring som er klar og forståelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Utrolig rask og smertefri behandling av krav etter kansellert reise
Hei, Linn! Så bra å høre at behandlingen av kravet etter den kansellerte reisen gikk både raskt og helt uten styr. Det er akkurat denne opplevelsen vi ønsker å gi når reisen ikke blir som planlagt. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Ryddig selskap. Får god hjelp når man trenger. Godt fornøyd.
Hei, Tom! Så bra å høre at du opplever oss som ryddige og at du får god hjelp når du trenger det. Det er nettopp denne tryggheten vi ønsker å gi i hver eneste kontakt. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask behandling og vår egen dokumentasjon ikke trengt innsending til Gjensidige.
Hei, Ian! Så bra å høre at behandlingen gikk raskt og at du slapp å sende inn ekstra dokumentasjon. Det gjør prosessen enklere for deg, og nettopp slik ønsker vi at skadeoppfølgingen skal fungere. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg fikk god informasjon og behandlingen gikk raskt.
Hei, Bent! Så bra å høre at du fikk god informasjon og at behandlingen gikk raskt. Det er akkurat den opplevelsen vi ønsker å gi når du tar kontakt med oss Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Oppfølging fra Gjensidige overfor meg og det private sykehuset i Spania gikk meget greit. Sykehuset ga også uttrykk for at nødvendig bekreftelser og kommunikasjon med Gjensidige gikk veldig bra.
Hei, Bjørn! Så godt å høre at oppfølgingen fungerte som den skulle da du ble syk i Spania. At både du og sykehuset opplevde kommunikasjonen med oss som tydelig og enkel betyr mye, for dette er akkurat slik reiseforsikringen skal støtte deg når situasjonen er krevende. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus