Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror beskrivelsen i skreiv ble borte. Så fornøyd med hjelpen og forklaring ho i Bergen fortalte meg og følte meg virkelig ivaretatt... likeså verkstede i Molde som reparerte og lakka bilen min
Se forrige beskrivelse. Flere bekjente som har fått igjen på forsikring hos dere mens vi får avslag
Svært tilfreds med sporenstreks og imøtekommende behandling!
Fler bytter av saksbehandler, nye saksbehandlere leste ikke informasjonen jeg hadde send tidligere, måtte gjenta flere ganger. Brukte 2 mnd. på en enkel steinsprutskade noe mitt tidligere selskap (Storebrand) brukte 2 dager på.
Gjensidige leverer, over flere år har jeg hatt to saker som har vært behandlet sømløst!!!
Jeg er fornøyd med Gjensidige. Har vært kunde hos dere for mang mange år😊
Umulig å få kontakt m saksbehandler. Ring kunden tilbake.