Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige leverer, over flere år har jeg hatt to saker som har vært behandlet sømløst!!!
Jeg er fornøyd med Gjensidige. Har vært kunde hos dere for mang mange år😊
Umulig å få kontakt m saksbehandler. Ring kunden tilbake.
Evner ikke å se på totaliteten av en hendelse som de påstår skal dekkes av to ulike forsikringer.
Jeg er veldig fornøyd med dette forsikringsselskapet. Uansett hvilke spørsmål jeg sender dem, svarer de veldig raskt
Min datter har hatt en alvorlig skade ifm. studieopphold. Er veldig godt fornøyd med oppfølgingen fra Gjensidige i den saken. Det er det som trekker karakteren opp. Gjensidiges vilkår for NHF sin lisensforsikring er for meg helt meningsløse. Dekker ikke utgifter for behandling i det offentlige helsevesen, selv om dette er det rimeligste, og noen ganger det beste alternativet.
Ved skade på bil, - frontkollisjon var det veldig vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler. Saksbehandler brukte mye lenger tid på å behandle saken enn selskapet dekket leiebil. Provoserende dårlig kundeservice. En takstkvinne som egentlig ikke hadde ansvar reddet saken og vårt kundeforhold til Gjensidige på ca 200' årlig.