Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt fulgt opp,av verksted og en rask å grei tilbakemelding av dere
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du har fått god oppfølging både fra verkstedet og oss, og at du opplevde rask og grei tilbakemelding. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hele veien. Vennlig hilsen Kristian
Alt går greit med forsikringer alltid godt oppgjør.
Hei Per, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at alt går greit med forsikringene dine, og at du opplever gode oppgjør. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vennlig hilsen Kristian
Ukomplisert, og god oppfølging når jeg nå hadde behov i forbindelse med bilproblem
Hei Bjørn, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at du synes prosessen var ukomplisert, og at du fikk god oppfølging da du trengte hjelp med bilen. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger betyr mye. Vennlig hilsen Kristian
Rask tilbakemelding.Greit oppgjør og god kundeservice.
Hei Arnfinn, Tusen takk for gode ord! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med både rask tilbakemelding, greit oppgjør og kundeservicen vår. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi. Vennlig hilsen Kristian
Alltid hyggelig og informative opplysninger. Greit oppgjør og i tillegg bonusutbetaling av overskuddet i selskapet.
Hei Per, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som hyggelige og informative, og at oppgjøret går greit. Bonusutbetaling av overskuddet er noe vi er stolte av, og det er flott at du setter pris på det. Vi ønsker at du skal føle deg ivaretatt og godt informert hos oss. Vennlig hilsen Kristian
Helt supert. Alt var helt perfekt. Ibgen ting var dårlig
Hei Oddvar, For en fantastisk tilbakemelding! Det gjør oss skikkelig glade å høre at alt var helt perfekt for deg. Slike ord gir oss ekstra energi til å fortsette å levere på topp. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Hilsen Kristian
Gjensidige behandler sakene forløpende å er rask med oppgjør er veldig godt fornøyd med Gjensidige forsikring
Hei Gustav, For en fantastisk tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever at vi behandler sakene fortløpende og at oppgjøret kommer raskt. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss, og slike ord gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på det vi lover. Vennlig hilsen Kristian