Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemelding.Greit oppgjør og god kundeservice.
Hei Arnfinn, Tusen takk for gode ord! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med både rask tilbakemelding, greit oppgjør og kundeservicen vår. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi. Vennlig hilsen Kristian
Alltid hyggelig og informative opplysninger. Greit oppgjør og i tillegg bonusutbetaling av overskuddet i selskapet.
Hei Per, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som hyggelige og informative, og at oppgjøret går greit. Bonusutbetaling av overskuddet er noe vi er stolte av, og det er flott at du setter pris på det. Vi ønsker at du skal føle deg ivaretatt og godt informert hos oss. Vennlig hilsen Kristian
Helt supert. Alt var helt perfekt. Ibgen ting var dårlig
Hei Oddvar, For en fantastisk tilbakemelding! Det gjør oss skikkelig glade å høre at alt var helt perfekt for deg. Slike ord gir oss ekstra energi til å fortsette å levere på topp. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Hilsen Kristian
Gjensidige behandler sakene forløpende å er rask med oppgjør er veldig godt fornøyd med Gjensidige forsikring
Hei Gustav, For en fantastisk tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever at vi behandler sakene fortløpende og at oppgjøret kommer raskt. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss, og slike ord gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på det vi lover. Vennlig hilsen Kristian
Har kun innbo forsikring i Gjensidige. Har hatt det i mange år gjennom Finansforbundet. Tror det er første gang jeg benytter denne forsikringen. Veldig fornøyd.
Hei Per, Tusen takk for at du deler erfaringen din! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd, og at du opplevde kort behandlingstid og raskt oppgjør på innboforsikringen din gjennom Finansforbundet. Vi vet at det ofte er første gang man bruker forsikringen, og da skal det være enkelt og trygt. Slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Vennlig hilsen Kristian
Kunne i vært gjort på en enklere å grei måte. Oppgjøret på konto kun tre dager etter registrering av skade.
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er super fornøyd! Vi vet hvor viktig det er at ting går enkelt og raskt når uhellet først er ute. At oppgjøret kom på konto bare tre dager etter registrering, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre. Vennlig hilsen Kristian
rask behandling og rimlig forsikringveldig hyggelig når jeg ringer til døm så veldig bra
Hei Finn, Tusen takk for en så hyggelig omtale! Det er veldig fint å høre at du opplever rask behandling, rimelige forsikringer og at du blir møtt med hyggelig service når du ringer oss. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian