Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God behandling av oppstått problem anbefales. Profesjonell aktør som tok imot skaden og oppgjøret kom raskt på min konto
Hei Johnny, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du opplevde god behandling og raskt oppgjør :) Hilsen Nina
Veldig ukomplisert, rask og effektiv saksbehandling
Hei Pål, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som ukomplisert, rask og effektiv. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Jeg kan ikke se at dere er opptatt av å sjekke de firma som dere har tillit til basert på pris og leveranser. Saken avsluttes uten at eier har vært med i loopen, og da er det ikke særlig tillitsskapende
Hei John, Takk for at du deler dette. Jeg forstår godt at det ikke oppleves tillitsskapende når saken avsluttes uten at du som eier har vært tydelig med i dialogen. Vi bruker samarbeidspartnere vi har avtaler med, og vi følger dem opp både på pris, kvalitet og leveranser. Samtidig er det viktig for oss at du som kunde føler deg informert og involvert. Når det ikke har skjedd her, har vi ikke vært gode nok. Vi vil gjerne gå gjennom saken sammen med deg, forklare vurderingene som er gjort og høre hva du mener manglet underveis. Da kan vi også se om noe burde vært håndtert annerledes. Skriv til oss under Mine skadesaker, så tar vi det derfra. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil ta det direkte med et menneske. Hilsen Sara
Foreløbig fint at skaden lastes opp på saken og at jeg kan ta den videre med dere
Hei Einar, Takk for at du deler status. Fint å høre at det fungerer bra å laste opp dokumentasjon direkte på saken, og at du opplever at dette kan tas videre sammen med oss. Det gjør behandlingen enklere og mer oversiktlig for både deg og oss. Hvis det dukker opp spørsmål underveis, eller hvis du trenger hjelp videre i saken, kan du skrive til oss under Mine skadesaker eller ringe oss på 915 03 100. Hilsen Sara
Steinsprutskade med utskifting av sidevindu. Alt håndtert via Riis Bilglass og Gjensidige. Raskt gjennomført og egenandel som forventet
Hei Nico, Takk for at du deler erfaringen din. Veldig fint å høre at steinsprutskaden ble håndtert enkelt og effektivt, og at samarbeidet med Riis Bilglass fungerte som det skulle. Rask gjennomføring og en egenandel som forventet er akkurat slik det bør være. Hilsen Sara
Enkel sak som omhandlet ny nøkkel. Ingen kontakt, alt digitalt
Hei Geir, Takk for at du deler. Fint å høre at saken var enkel og at alt gikk sømløst digitalt. Når en ny nøkkel kan ordnes raskt uten behov for kontakt, vet vi at løsningene fungerer slik de skal. Hilsen Sara
All gone well so far and when I did have to call in the people were helpful.
Hi Graham, Thank you for sharing your experience. It is great to hear that everything has gone well so far, and that you received helpful support when you contacted us. It matters to us that you meet friendly and supportive people when you need assistance. Kind regards Sara