Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gjikk bra med skademelding, venlig samtale itelefon, jeg er tilfreds medbehandling av skadesake
Hei Gabriele, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig hyggelig å høre at alt gikk fint med skademeldingen, og at du opplevde samtalen med oss som vennlig. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å få hjelp når noe skjer, og det er godt å vite at du er fornøyd med behandlingen av saken din. Skulle du trenge oss igjen, er vi alltid her for å hjelpe. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd med tilbakemeldinger og at vi til slutt fikk direkte kontakt med selger
Hei Gunn, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er leit å høre at du har opplevd innbrudd, men veldig godt å vite at du er fornøyd med tilbakemeldingene og at du fikk direkte kontakt med selger. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, og det er fint å høre at du opplevde nettopp det. Skulle du ha behov for mer hjelp eller har spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Ønsker deg en trygg og god dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Er til å stole på, noe jeg erfarte da jeg sto der hjelpeløs med flatt batteri, tok det ikke lang tid før hjelpen kom meg til unnsetning!
Hei Arne, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – at hjelpen kommer raskt når du trenger det som mest. Det er godt å høre at du følte deg ivaretatt da du sto fast med flatt batteri. Vi setter stor pris på tilliten din, og er alltid klare til å hjelpe deg videre hvis du skulle trenge det. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kristian
Alt gjekk knirkefritt, så godt fornøyd. Innmelding på data var godt beskrevet. Kontakt mot utførande firma på skaden var god og arbeidet på bil var godt utført.
Hei Nils, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at alt gikk knirkefritt, og at du er fornøyd med både innmelding, oppfølging og arbeidet som ble gjort på bilen. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen Kristian
Jeg fikk rask og god behandling av saken min da jeg fikk tre dager ufrivillg opphold på turen min på grunn av krigen mot Iran.
Hei Øystein, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at du fikk rask og god behandling da reisen din ble avbrutt på grunn av en så alvorlig situasjon. Vi vet at slike hendelser kan være krevende, og vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg når uforutsette ting skjer. Ønsker deg alt godt fremover! Vennlig hilsen Kristian
Rask og god informasjon til meg som kunde, men burde dere hatt kontakt med verkstedet?
Hei Elli, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er veldig fint å høre at du har fått rask og god informasjon fra oss. Når det gjelder kontakt med verkstedet, er det vanligvis slik at vi har dialog med verkstedet i de tilfellene det er nødvendig for å sikre en smidig prosess. Samtidig er det ofte kunden som har den løpende kontakten med verkstedet om praktiske detaljer, men vi hjelper gjerne til hvis det skulle oppstå spørsmål eller behov for avklaringer. Dersom du ønsker at vi skal ta en mer aktiv rolle i kontakten med verkstedet, er det bare å si ifra – vi er her for å gjøre det enkelt for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med kundebehandling og dekning av utgifter hittil. Hvis fingeren forblir stiv blir det vel aktuelt å søke om erstatning. Avventer undersøkelse hos ortoped. Hittil behandlet hos manuellterapeut og egentrening
Hei Inger, Tusen takk for at du deler hvordan du har opplevd behandlingen så langt. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundebehandlingen og dekningen av utgifter. Vi forstår at det kan være mye usikkerhet når man venter på videre undersøkelser, og vi følger deg gjerne opp videre hvis det blir aktuelt med erstatning. Skulle du få behov for å søke om erstatning, eller har spørsmål underveis, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vi ønsker deg masse lykke til hos ortopeden, og håper du får en god oppfølging videre. Vennlig hilsen Kristian