Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gjekk knirkefritt, så godt fornøyd. Innmelding på data var godt beskrevet. Kontakt mot utførande firma på skaden var god og arbeidet på bil var godt utført.
Hei Nils, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at alt gikk knirkefritt, og at du er fornøyd med både innmelding, oppfølging og arbeidet som ble gjort på bilen. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen Kristian
Jeg fikk rask og god behandling av saken min da jeg fikk tre dager ufrivillg opphold på turen min på grunn av krigen mot Iran.
Hei Øystein, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at du fikk rask og god behandling da reisen din ble avbrutt på grunn av en så alvorlig situasjon. Vi vet at slike hendelser kan være krevende, og vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg når uforutsette ting skjer. Ønsker deg alt godt fremover! Vennlig hilsen Kristian
Rask og god informasjon til meg som kunde, men burde dere hatt kontakt med verkstedet?
Hei Elli, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er veldig fint å høre at du har fått rask og god informasjon fra oss. Når det gjelder kontakt med verkstedet, er det vanligvis slik at vi har dialog med verkstedet i de tilfellene det er nødvendig for å sikre en smidig prosess. Samtidig er det ofte kunden som har den løpende kontakten med verkstedet om praktiske detaljer, men vi hjelper gjerne til hvis det skulle oppstå spørsmål eller behov for avklaringer. Dersom du ønsker at vi skal ta en mer aktiv rolle i kontakten med verkstedet, er det bare å si ifra – vi er her for å gjøre det enkelt for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med kundebehandling og dekning av utgifter hittil. Hvis fingeren forblir stiv blir det vel aktuelt å søke om erstatning. Avventer undersøkelse hos ortoped. Hittil behandlet hos manuellterapeut og egentrening
Hei Inger, Tusen takk for at du deler hvordan du har opplevd behandlingen så langt. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundebehandlingen og dekningen av utgifter. Vi forstår at det kan være mye usikkerhet når man venter på videre undersøkelser, og vi følger deg gjerne opp videre hvis det blir aktuelt med erstatning. Skulle du få behov for å søke om erstatning, eller har spørsmål underveis, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vi ønsker deg masse lykke til hos ortopeden, og håper du får en god oppfølging videre. Vennlig hilsen Kristian
Bra selskap. Hyggelig kunde behandling. Skikkelige innformasjon angående saken.
Hei Svennung, Tusen takk for gode ord! Det gleder oss å høre at du opplever oss som et bra selskap, og at du har fått hyggelig kundebehandling og tydelig informasjon. Vi jobber for at du skal føle deg trygg og ivaretatt hele veien, og slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg skadet meg på skogstur, og fikk utgifter til både transport (henting av meg og bil) og oppklipt bukse. Dette ble umiddelbart utbetalt, og jeg fikk god veiledning om dekning av ytterligere skaderelaterte utgifter de neste månedene. Sluttoppgjør fire måneder kom også veldig raskt!
Hei Olav, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at du fikk rask behandling og god veiledning da du trengte det som mest. At både transport, klær og sluttoppgjør ble håndtert effektivt, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vi vil at du skal føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, også når det dukker opp nye utgifter underveis. Ønsker deg alt godt fremover – og håper du får mange fine turer i skogen igjen! Vennlig hilsen Kristian
God oppfølging, og informasjon. Rask utbetaling av erstatning
Hei Bernt, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du opplever god oppfølging og informasjon, og at utbetalingen gikk raskt. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian