Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring var at Gjensidige gjorde en tilfredstillende jobb. Mens sammarbeidspartner skuffet.
Hei Vidar Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er fint å høre at du er fornøyd med jobben vi har gjort i saken din. Samtidig er det leit å høre at du ble skuffet over samarbeidspartneren vår. Slik skal det ikke oppleves. Vi er avhengige av gode samarbeidspartnere, og da skal du kjenne deg trygg hele veien. Innspillet ditt er viktig for oss, og vi tar det med videre. Hvis du vil at vi skal se nærmere på saken din og det som ikke fungerte, vil vi gjerne hjelpe. Du kan logge inn og skrive til oss i skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hilsen oss i Gjensidige 😊
Raskt hjelp og vurdering av saken. Resultatet er strålende.
Hei Axel W Takk for en strålende tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du fikk rask hjelp og en god vurdering av saken din, og at resultatet ble så bra. Vi vet at det betyr mye å komme raskt videre når noe har skjedd. Da skal det være enkelt å melde saken og få den fulgt opp på en god måte. Ta gjerne kontakt med oss hvis du trenger hjelp igjen. Du kan ringe oss på 915 03 100, så er vi klare for å hjelpe deg. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Et selskap til å stole på, noen småting kunne vært bedre inne på siden der saken blir behandlet, fint om man kunne se hva man har sendt inn etterpå. Men fornøyd med hvordan mine saker har blitt behandlet.
Hei Arne H. J Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det betyr mye å høre at du opplever oss som et selskap du kan stole på, og at du er fornøyd med hvordan sakene dine har blitt behandlet. Samtidig tar vi med oss det du sier om løsningen inne på siden for skadesaker. Hvis du vil, kan du logge inn på skadesakene dine her https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker. Trenger du hjelp eller har spørsmål, kan du også ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Jeg oppfatter Gjensidige som et kjapt og pålitelig forsikringsselskap. Dere er der når uhellet er ute, og reagerer kjapt.
Hei Bjørgulf H Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig godt å høre at du opplever oss som kjappe og pålitelige, og at vi er på plass når uhellet er ute. Bulking av bilen flere ganger er aldri gøy, men da er det ekstra viktig at det går raskt og smidig når du trenger hjelp. Det er vi glade for at du kjenner på hos oss. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Du kan ringe oss på 915 03 100 når som helst. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Rask og grei saksbehandling. Føler at man blir godt tatt vare på.
Hei Holger L Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er veldig fint å høre at du opplever rask og grei saksbehandling, og at du føler deg godt tatt vare på hos oss. Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å få hjelp når du trenger det, og da er det ekstra kjekt å høre at det fungerer slik du forventer. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Du kan ringe oss på 915 03 100 når som helst. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Har vært Gjensidige kunde i 30 år +. Alt i alt er jeg meget godt fornøyd med Gjensidige.
Hei Jarle K Tusen takk for at du har vært kunde hos oss i over 30 år, det setter vi stor pris på. Det er ekstra hyggelig å høre at du alt i alt er meget godt fornøyd med oss. Vi jobber hver dag for å være der for deg når du trenger oss, og tilbakemeldinger som din gir oss både inspirasjon og motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Har du innspill til hva vi kan gjøre enda bedre, eller trenger du hjelp med noe, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Du kan ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg gjerne. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Påført skade av tredjepart. Enighet om at tredjepart har skyld/ansvar i saken men ettersom han også er forsikret gjennom Gjensidige gjør de alt for å unndra seg erstatningsutbetaling
Hei John, Dette var vondt å lese. Når det er enighet om ansvar, skal du ikke sitte igjen med følelsen av at vi prøver å unngå utbetaling. Da mister man tillit, og det forstår vi godt at du reagerer på. Slik skal det ikke oppleves. I saker der begge parter er forsikret hos oss, har vi et ekstra ansvar for å være ryddige, åpne og rettferdige. Du skal få en tydelig forklaring på hva som er vurdert, og hvorfor utfallet blir som det blir. Hvis det ikke har vært godt nok forklart, eller du er uenig i vurderingen, må vi se på saken din på nytt. Dette ønsker vi å rydde opp i sammen med deg. Du kan skrive til oss i skadesaken din her, så går vi grundig gjennom den igjen: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100. Da kan vi gå gjennom saken steg for steg og svare på det du lurer på. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige