Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig håndtering av skadesaker og håndtering av ny informasjon i etterkant.
Takk for at du sier ifra, Olav. Jeg forstår godt at dette oppleves frustrerende. Når du sender inn ny informasjon i en skadesak, skal du få svar og oppleve at saken går videre. At du ikke fikk det, er ikke slik vi ønsker å ha det. For at vi skal få sett ordentlig på saken din, kan du sende oss en melding direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Der følger du opp alt på riktig sted: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vi vil gjerne få dette på rett spor igjen. Hilsen Mathias
Jeg er meget godt med oppfølgingen i forbindelse med skaden.
Tusen takk, Magne. Så godt å høre at du har hatt en kontaktperson som har fulgt deg tett og gjort skaden lettere å stå i. Slik ønsker vi at oppfølgingen skal kjennes for alle som trenger oss. Hilsen Mathias
Veldig fornøyd med saksbehandlingen og dialogen med saksbehandler.
Tusen takk, Håvard. Så fint å høre at både saksbehandlingen og dialogen opplevdes god. Slik skal det kjennes når vi følger deg gjennom en sak. Hilsen Mathias
Fungerte veldig fint, enkelt, trygt og raskt oppgjør
Tusen takk, Ragnar. Så godt å høre at alt gikk enkelt, trygt og raskt. Akkurat slik ønsker vi at en avlyst reise skal oppleves når du må bruke forsikringen. Hilsen Mathias
Profesjonelt og informativt! Holdt meg løpende informert
Så hyggelig å lese, Leif. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. At du opplever oss som profesjonelle og godt informerende betyr mye. Nettopp slik vil vi at det skal kjennes ut å være kunde hos oss. Hilsen Mathias
Alt for dyrt for forsikring på min bil Audi q4. Fikk mye billigere forsikring hos et annet selskap med samme betingelse
Takk for at du sier ifra, Per. Jeg skjønner godt at du reagerer når du finner en lavere pris et annet sted. Hvis du vil, kan vi gå gjennom forsikringen din og se om noe kan justeres slik at prisen treffer bedre. Ring oss gjerne på 915 03 100, så ser vi på det sammen. Hilsen Mathias
Ringte på reise for å spørre om overnatting + forpleing var dekket. Fikk dette 100% garantert. Sender krav da jeg kommer hjem og får avlag på direkten av en eller annen billig AI. Bedriften skal bytte selskap ved neste korsvei.
Takk for at du sier ifra. Jeg skjønner godt at du blir frustrert når du får en tydelig beskjed på telefon og opplever det motsatte når du sender inn kravet. Slik skal det ikke være hos oss. Vi må få sett på saken din slik at vi kan finne ut hva som har skjedd og rette det opp. Skriv til oss i skadesaken din under Mine skadesaker, så følger vi deg opp direkte: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Dette skal vi finne ut av. Hilsen Mathias