Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige imponerer med rask og riktig behandling av skadesaken.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Svein. Det betyr mye å høre at skadesaken din ble løst raskt og riktig. Vi jobber for å gjøre det enkelt når noe først skjer, og da er det ekstra hyggelig når du opplever at det fungerer så godt i praksis. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Det setter vi pris på. Hilsen Mathias
Er grei nokk. Prisene regner jeg med er som andre forsikringsselskap
Takk for at du deler dette, Roy. Fint å høre at du opplever oss som greie å forholde seg til. Når det gjelder pris, jobber vi hele tiden for at kundene våre skal få en god kombinasjon av trygghet og verdi. Hvis du noen gang lurer på om du har riktig dekning eller pris, hjelper vi deg gjerne med å gå gjennom forsikringene dine. Takk for tilbakemeldingen. Hilsen Mathias
Saksbehandler konkluderer ut i fra maglende grunnlag uten å lytte til mine tilbakemeldinger.
Takk for at du sier ifra, Morten. Det du beskriver er frustrerende, og jeg beklager at du opplever at saksbehandleren konkluderte uten å lytte til det du prøvde å få frem. Du skal bli hørt, og vurderingene våre skal bygge på et godt grunnlag. Når du sitter igjen med en følelse av at innspillene dine ikke ble tatt med, må vi følge opp dette videre. Hvis du vil at riktig team skal se på saken på nytt, kan du skrive direkte til oss i skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du kan klage hvis du ønsker en uavhengig vurdering av saken. Her finner du informasjonen du trenger: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du deler opplevelsen din. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
God forklaring på sakens gang videre for meg og dem som er involvert.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Karin. Veldig godt å høre at du opplevde både kundebehandlingen og oppgjøret som raskt og ryddig. Så flott også at forklaringen på sakens gang var tydelig for både deg og de som var involvert. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Takk for at du deler dette. Hilsen Mathias
Har vært svært fornøyd med Gjensidige i tidligere saker, men i denne siste saken er jeg misfornøyd. Hadde håpet på mer flexibility ut fra tidligere gode erfaringer.
Takk for at du deler dette, Geir. Det betyr mye at du har vært fornøyd med oss i tidligere saker, og derfor er det ekstra synd å høre at du opplever mindre fleksibilitet denne gangen. Du skal kjenne igjen måten vi møter deg på, uansett hvilken sak det gjelder. Når du opplever noe annet, må vi se nærmere på det. Vi vil gjerne forstå hva som skjedde, slik at du får en bedre opplevelse videre. Hvis du ønsker det, kan riktig team gå inn i saken din. Da kan du skrive til oss direkte i skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du alltid kan klage hvis du ønsker en ny vurdering: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Veldig bra brukergrensesnitt, rask service, og rask behandlingstid.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Naphat. Veldig fint å høre at du opplevde både brukergrensesnittet, servicen og behandlingstiden som rask og enkel å forholde seg til. Slike tilbakemeldinger gir oss energi og viser at vi er på rett vei. Hilsen Mathias
Mellom fornøyd denne gangen. Seint tilbud om leiebil kunne ha kostet oss tap av 2 arbeidsdager.
Takk for at du deler dette, Tore. Godt å høre at du er delvis fornøyd, men jeg forstår veldig godt at sent tilbud om leiebil kunne skapt store problemer for dere. Tap av arbeidsdager er alvorlig, og det skal vi ta på fullt alvor. Slik skal det ikke oppleves. Du skal få tilbud om leiebil i tide når du trenger det, og vi må se nærmere på hvorfor det ble forsinket hos oss denne gangen. Hvis du ønsker at vi går dypere inn i saken, kan du skrive direkte til oss i skadesaken din her, så får riktig team sett på det: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias