Ibis Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Direkte kontakt med samme kundebehandler hver gang og spørsmål og endringer fikses med en gang. Bytta til IBIS for noen år siden mye pga pris, men det kan virke som om prisnivået hos IBIS nå ser ut til å nærme seg andre selskapene.
Har vært kunde hos Ibis i vel et år nå. Erfaringen så langt er at Ibis er konkurransedyktig på pris og har en god og hyggelig kundeservice det er lett å komme i kontakt med.
Hyggelig og hjelpsom kundebehandler, god pris og rask kommunikasjon
Ingen av de andre forsikringsselskapene jeg ba om pristilbud hos, kunne konkurrere med IBIS på pris. Jeg setter spesielt stor pris på å ha en fast kontaktperson som svarer raskt når jeg lurer på noe, eller trenger å gjøre endringer på noen av forsikringene mine.
De har kjempegod kundeservice hvordan svarer deg veldig raskt på hendelser og skade saker! Jeg byttet i fra trygg og jeg sparer omtrent 20.000 kr. i året!! Det er mye penger! I tillegg til det så får jeg veldig god hjelp og veldig rask svar på alt jeg lurer på av min personlige rådgiver. Jeg anbefaler alle å prøve Ibis forsikring ut.
Ha god dokumentert begrunnelse for å øke forsikringspremien år for år.
Fornøyd kunde i et par år for alle mine skadeforsikringer. Var usikker på om prisen fortsatt var god og takket ja til et tilbud med tilsvarende vilkår da Fremtind tok kontakt. Mottok fra Fremtind et tilbud som var i overkant av 40% dyrere!! Da er valget enkelt, selv om det kan være noen forskjeller i dekning ol. Godt fornøyd med at prisen IBIS ikke bare er god når en blir kunde, men også når en er lojal over tid. Anbefales!
Rimelig forsikringsselskap. Har fått henvendelser ifrå fleire forsikringsselskap, men ingen har klart å matche prisen eg har hos Ibis.
God tilgjengelighet, rask effektuering av gjøremål, god og hyggelig service og sost,men ikke minst svært gode priser. Har ingen erfaring med skadeoppgjør, men magefølelsen er at dette også vil være meget bra (god informasjon om skadedekning er gitt jeg føler meg i trygge hender om uhellet skulle skje)
Kunne ikke forsikre meg fordi jeg har feil postnummer.... Er dette et forsikringsselskap som ikke gir forsikring hvis man bor usentralt ? Føler meg litt diskriminert som bondetuppe her ;). Jeg tenker at i dag, med gode kommunikasjoner, skal det ikke bety noe hvor man bor.
Veldig god kundebehandler, svarer fort og er løsningsorientert.
Fikk tilbud på mail, og trengte ikke å be om noe annet
Veldig hyggelig og behjelpelig Altid Jeg har altid fått den hjelpen jeg trengte på noen få minutter
Veldig rask og effektiv kommunikasjon samt tilbakebetaling av krav
God og personlig kundeservice Konkurransedyktige avtaler
Rask service, enkel tilgang på informasjon og rimelig løsninger