If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare positive ting å si, raske skadeoppgjør, rask og god service, oversiktlig og profesjonell hjemmeside/Min side
En rimelig og bra bilforsikring. Topp service. Anbefales.
They say that there is no limit for sickness payments when traveling but there is and they tell it afterwards.
Bare bra erfaringer, lett tilgjengelige. Hyggelige kundebehandlere
Meget dyrt og useriøst selskap. Ubehagelige saksbehandlere som kommer med indirekte alvorlige beskyldninger om svindel når du fremmer krav. De betaler heller ikke dagens verdi på antikviteter, men utbetaler ingenting eller lite da de mener gamle ting ikke har en verdi.
Imøtekommende, hjelpsomme, gode til å forklare, hyggelige og sist men ikke minst så har dei humor.
Jeg har ikke så mye negativt å si om If, bortsett fra at jeg ønsker et selskap som kommer med innspill for å finne riktig avtale
Fikk en skade på vogne i sommer 2018 og tok kontakt med IF. Det hva da bare å kontakte nærmeste forhandler av vogn å få dette takster og reparert. enklere kan det ikke bli:)
Fantastisk service, dyktige medarbeidere som er istand til å sette seg inn i hvordan de forskjellige uhell påvirker mennesker. Meget rask med utbetalinger når uhellet først er ute.
Har fått bekreftet brudd på hovedledning felles avløp privat anlegg. Tilbakeslag i min kjeller Etter en mnd finner jeg ut at saksbehandler ikke har bestilt utbedring som han tidligere i mail hadde bekreftet. Vitek ringer oss og spør om de skal komme om vi godtar prisen. De kunne også fortelle at de ikke hadde mottatt bekreftelse fra IF. Dette var bekreftet i tidligere mail fra IF. Er det mulig!!
Ville ikke dekke tyveri fra vesken min. Hadde lukket veske med glidelås inne på et utested, tok den aldri opp på utestedet for sikkerhetens skyld, da jeg kom ut var glidelåsen åpnet og veska tom. De ville ikke dekke dette tyveriet fordi jeg ikke kunne vise til en konkret hendelse. Ja opplyste om tidsrom jeg hadde vært der inne, at den lå i veske med glidelås som ikke var tatt opp, og da jeg kom ut var den åpen uten mobil. Veldig konkret spørr du meg. Men her mente de at den kalles mistet, ikke stjålet. Kundeveilederen på telefonen var spydig i tillegg. Her skal ikke jeg ha forsikringer lengre.
Responderer fort på henvendelser, godt inntatt av hyggelige folk.
Meget godt selskap litt dyrere enn andre, men ved skade er det ingen over og ingen ved siden, erstatning på konto omg, fantastisk
God, rask service og gode rådgivere. Raskt oppgjør ved skade. Dekker alle mine forsikringsbehov.
Dårlig oppfølging, masse folk som ikke svarer på forståelige måter, vanskelig å nå rette person. Noen er uhøflig osv osv. Skal snart kvitte meg med alle forsikringer i if.
Hadde i tidligere år en fast person i if. som jeg fikk et godt forhold til. Det er greit å snakke med en som kjenner deg.