If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flottere selskap har jeg ikke vært borti, topp kundeservice. Skade var oppe og oppgjort på kort tid. Kunne ikke vært mer fornøyd. Kommer aldri til å bytte forsikringsselskap også får jeg igjen penger siden jeg er Coop medlem :) Pris har mye å si. Hvem kjøper forsikringer for billig penge? Det går bare utover deg selv når skaden oppstår. Og hva er dyrt? Når skaden har skjedd og du får alt tilbake. Oppfølgingen er tett og du forholder deg kun til selskapet. Ingen 3 part.
Gode oppfølging. Rask oppgjør. Lett å kommunisere på data
Ingen dårlig erfaring, men et nytt pristilbud fra andre er på sin plass. Har vært kunde siden 1965 da det het Norges Brannkasse.
Har kun gode opplevelser Kan bli betre på tilbudssiden sjekk om forandringer Bør ikke automatisk øke forsikring uten kontakt
Det finnes ingenting bra med if, over hodet. Kun feil, løgn og tull.
The kundeservice is too bad that i need to write this. Not once but i experienced calling not just twice but 3 times. Waited too long to be answered but when someone finally answered my call they will drop the call. This happened 3 times. Like seriously? And i found out that all the payments i made for my insurance is useless. When i needed to use my insurance for my child i was told that i can’t use the insurance. And i bought that insurance to insured my child. Just so useless! if there is a ZERO STAR here for their services they will get that.
Ikke noe god følelse å stå med havarert bil i ingenmansland å få beskjed om at du ikke får leiebil, på tross av at jeg har super forsikring... får beskjed om at det ikke gjelder denne type skader, men de svarer heller ikke på når det eventuelt gjelder. Hvert trofast kunde i 2 år, og når skaden først er ute så gir de fingeren. Aldri mer If.
Alt er bra med if, har aldri hatt noen problem med dem .
- Very bad communication with customers , uneducated employees - I got price for car insurance yearly price and monthly price but at the end i paid each month more then stood in the contract if i asked them why then they changed that but still paid more then i should have paid! - I needed to remind them 3 times that has been something wrong with paying or they have forgotten something -unbelievable !!! - I chatted with IFs employee and told him that i didn't drive over 12 000 km that i had cover on my car, i just drived until 8000km per year and i wanted to know if i got money back, he told me yes i will get money back but still nothing happens. THIS COMPANY IS A JOKE!
Jeg har vært trofast kunde i 18år, de har rask kundeservice og jeg har hadd lite problemer med de, men vet det finnes like bra bare billigere selskap der ute.
Har tydligvis betalt på FLERE forsikringer til IF som viser seg å ikke være gyldige. Hører jeg noe fra dem? Nei...folkens.. styr unna. Min erfaring er at de ikke har nåkk kompetanse til å vite hva de driver med. De ordner heller ikke opp etter seg. Kundebehandling er oppskrytt.....
Er kun opptatt av å selge mest mulig, lite seriøs veiledning og lite kompetanse. Sinnsykt dyr på personforsikringer. Ekstremt pågående ved salg, ellers lite hjelpsom.
Ingen bemerkning, men kan virke dyr. Ønsker tilbud/sammenligning fra flere selskaper.
Jeg fikk dårlig kundebehandling sist (fra Christiansand Ass.) har alltid blitt godt behandlet tidligere.. De er blitt for dyre..
Vi måtte vente 24 timer for avklaring etter viftereim røk i utlandet. Vi fikk heller ikke overnatting første natt og måtte ligge i bilen på parkeringsplass til verkstedet. Snakket med tre kundebehandlere som alle ga ulike svar.
Høflig og rask kundeservice. Du får en god deal når du samle flere forsikringer. God pris.