If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er veldig dyrt. Det er et bra selskap men jeg vil betale lavere beløp.
Vi har brukt if (tidligere Storebrann) i over 20 år og har stort sett vært fornøyd. Her om dagen var vi på bil tur å trengte veihjelp.Ønsket å bli fraktet ca.4 mil til ett verksted,men NEI det var for langt.Vi ble farktet inn i Oslo-gryta der verkstedet ikke kunne låve hjelp før om 5 dager.Ja vi fikk leiebil i 5 dager fra if.Feilen på bilen var meget enkel (viftereim) Vi var også ukjente med hvordan man skal å bør forholde deg til hva du kan forlange av et forsikrings selskap.
Det var en billig og grei avtale, noe som er fantastisk for oss som er studenter. Men ble noe plaget av oppringing angående andre forsikringer, personen i andre ende var bare hyggelig men det var uønsket.
De er flinke til og få penga inn, men når forsikringstageren skal ha noe ut ved skade er det ikke så lett.
Ikke altid de som er rimeligst men et solid selskap som jeg tror er gode å ha når uheldet er ute.
Har ikke hatt bruk for hjelp de siste 10 år, så det har vært lite kontakt annet enn betale regninger.
Oppgjøret som jeg fikk dekket ikke halve kostnaden etter at jeg innhentet hva kostnaden ble. Vedkommende kontakt på If var vemmelig og arrogant og kom med usannhet noe som det heldigvis var billed bevis for, stor skuffelse.
Dyre forsikringer og trenger man bistand så tar det tid...
Dem liker å ta penger fra en, helt til uhellet er ute. Min bil ble totalvrak og takstet bilen til langt under bilens verdi. Dem ga takst på 129.000 når jeg må ut med minimum 180.000+ for å hente tilsvarende bil fra utlandet. Og de rikker seg ikke selv med masse informasjon på dette. Neste blir advokat og finansklagenemda. Saken har nå tatt pr idag 17 dager, og saken er ennå ikke ferdig. Kunne jeg gitt minus score, hadde det blitt det.
Fin service. Prisvennlig og rask oppfølgning ved telefonhenvendelse.
Bra kundeservice, får hjelp og svar når jeg trenger det. Bra jobba :) Stjerne i boka :D
Den er for dyr, ellers har jeg ikke noe å utsette på den.
Ble lovet å hente bonus ved overgang fra gjensidige, If ga blaffen jeg reagerte først året etter da var bonusen fra Gjensidige utløpt. Startet med 0 i bonus.
Rask respons og grei saks behandling. Behagelig personell.
Imøtekommende og raskt oppgjør ved skade. Viktig å tenke på før og etter en skade. IF er flinke på begge områder
Jeg meldt inn skade på bilen der det var ikke min skyld. Skadet begge dører. Ble oppfølgt av en If persoen i en stor svart Mercedes, stoppet meg i veien for å se på skaden. De sendte meg til en takstmann av sin egen vilje og konkluderte at de store skadene på dørene er fra før og takst er på 6500 kr. Bilen er bare 3 år gammel og begge dører må byttes. Dem vil ikke gi en øre over 6500. Har alltid vært en If kunde med bonus på 75%. Når målet til firmaet er ikke å hjelpe kunden menn jobbe for sine egen interesse da blir situasjonen HÅPLØST