If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hurtig og god service. Kan ikke komme på noe negativt.
Min sønn lånte min bil og forårsaket et bonustap for meg. Var ikke helt fornøyd med bonus /premie etter det.
Overraskende høy prisøkning på min bilforsikring nå.
Flott forsikringselskap, men vi får stadig bedre tilbud fra flere som er betydelig billigere. Jeg hadde en skade på båten for noen år siden, som blei servet av IF på en glimrende måte. Dessverre viser det seg at det kommer stadig vekk nye og bedre tilbud fra andre selskap på pris. Flott selskap, men for stiv på premien... Derfor blir vi til å undersøke godt i markedet nå....
Hold dere langt unna, elendig kundebehandling, takst personer som er helt i utakt med samfunnet, og ekstremt treige, man venter i ukesvis på enkle mailer.
En kompetent bedrift som har tatt på seg piggskoene og jager nye kunder. Veldig bra.
Bra service og proffe med oppgjør. Noe dyre priser.
Mye bra, men noe dyr etterhvert. Det mangler kundeveiledning i forhold til å få en best mulig pris. Vi har mange forsikringer.. Stor familie. Det er mye konkurranse der ute.
Ali i alt bra fornøyd. Takstmannen/firmaet de bruker er jeg ikke tilfreds med.
Dårligste kundeservice som man kan oppleve. De lurer folk på en smart måte.
Jeg har fått bra pris på første forsikring av MC som jeg har registert på meg.
+ IF kom best ut på totalpris på mine forsikringer. + Oppsett på nettsiden er enkelt og oversiktlige + Reiseforsikringskort i plast "kredittkortstørrelse" + Ny ordning med maks 10% bonus tap ved bruk av bilforsikringen + God kundeservice så langt -Man må selvsagt lese grundig hva de noterer i forsikrings dokumentene. I mitt tilfelle sa jeg over telefon hvilke "sikkerhetsmidler" bolig og bil har/ikke har. Det stemte ikke når jeg fikk forsikrings dokumentene. Ringte de igjen, da fikk de rettet opp i det, slik at alt er korrekt. Har vært heldig så langt, så ikke behøvd å bruke noen av forsikringene. Så kan ikke uttale meg om skadeoppgjør.
Gav oss den tryggheten vi trengte da vi aller mest behøvde det. Profesjonell kundebehandling.
Kontaktperson i If var totalt fraværende, usikker og manglet kunnskap. Lite orientert om skaden og fremdrift. Rotete og inngikk avtaler med håndverker som vi ikke ble orientert om. Utbedringen tok ekstremt lang tid. Dette var en vannskade som kom fra en annen leilighet - sameie med flere leiligheter. Vi tapte flere tusen på dette. (If: "Rolig vi hjelper deg bare litt").
Ingen problem med if. Lett å få svar på mine spørsmål på telefonen. Hyggelig betjening.
Stort sett fornøyd. Har vært litt surr med regningen fra de dessverre.