Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i flere år. Førnøyd med kundeservice og pris. Kundebehandleren i bergen er fantastisk, han ringer opp igjen eller sender mail straks han får tid. ( ett par min til ett par timer ) Ett stort minus er fakturaen, den er veldig rotete og uforståelig. Dette må jeg alltid ta med kunderådgiveren min, og ordner seg alltid med ett smil. Jeg måtte bruke forsikring til en advokatsak, det gikk smertefritt. Anbefaler landbruksforsikring. Hilsen mann nordhordland
Har sendt mail m/kvitteringer på betalte beløp, da jeg fikk en betalingsvarsel. Disse beløpene blir aldri oppdatert i systemet og jeg har fått 2 varsler for ikke betalt. Har nå måtte betale dobbelt opp, da jeg ikke får ordentlig svar på mail eller de oppdaterer innkommende beløp. Om disse pengene bli betalt tilbake, tviler jeg på. Så raskt jeg får svar på hvor mine penger har havnet, og de blir tilbakeført eller kuttet fra gjenstående beløp, bytter jeg forsikring til et mer profesjonelt firma.
Dårligere kundeservice skal en lete lenge etter. Nå er ikke vi de som har hatt mye skade og melde gjennom årenes løp. Men et par har det blitt hos tidligere forsikringselskaper, da har det gått knirkefritt og skade fikset iløpet av kort tid. Her må du påregne laaaaaang behandlingstid og veldig vanskelig og få opprettet kontakt med riktig personer. Bruk noen ekstra kroner på de mer annerkjente selskapene så slipper du og bruke uker og måneder på tull & tøys.
Forutsigbar, ingen overraskelser der i gården. Har vært sammenhengende kunde i 6 år. Aldri et problem.
Fungerer bra, god service, usikker på pris på visse biltyper.
Det hjelper ikke at landbruksforsikring er billigst. Når alt blir ett mareritt om du trenger de. Først er de frekke og kjefter på deg i tlf. Svarer deg spydig og er ikke hjelpsomme i hele tatt. Så lenge man tegner forsikring og ikke endrer på noe eller har noen form for skade. Så er det perfekt forsikringsselskap. Siden man ikke trenger å snakke med de. Så for det skjer noe. Da forstår du hva du har å gjøre med. Null forståelse. Null hjelp. Og null kundevennlighet. Betaler gladelig noen ekstra tusen i året for proffe forsikringsfolk. ikke som jobber i landbruk. Man får hva man betaler for.
Vært kunde i mange år. Veldig fornøyd, så lenge forsikringene er A4. Men dersom det er litt utenfor boksen har de det ikke. For et par år siden ønsket jeg forsikringer på drivlinjer og motor på bilen, det har (hadde) de ikke. Når jeg nå skal forsikre en Tesla så har de ikke det i prissystemet sitt, og dermed blir det dyyyrt.