Jeg har vært kunde i flere år. Førnøyd med kundeservice og pris. Kundebehandleren i bergen er fantastisk, han ringer opp igjen eller sender mail straks han får tid. ( ett par min til ett par timer ) Ett stort minus er fakturaen, den er veldig rotete og uforståelig. Dette må jeg alltid ta med kunderådgiveren min, og ordner seg alltid med ett smil. Jeg måtte bruke forsikring til en advokatsak, det gikk smertefritt. Anbefaler landbruksforsikring. Hilsen mann nordhordland
Har du en tilsvarende erfaring med Landkreditt Forsikring?
Gjør som Skogmann og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Landkreditt Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har sendt mail m/kvitteringer på betalte beløp, da jeg fikk en betalingsvarsel. Disse beløpene blir aldri oppdatert i systemet og jeg har fått 2 varsler for ikke betalt. Har nå måtte betale dobbelt opp, da jeg ikke får ordentlig svar på mail eller de oppdaterer innkommende beløp. Om disse pengene bli betalt tilbake, tviler jeg på. Så raskt jeg får svar på hvor mine penger har havnet, og de blir tilbakeført eller kuttet fra gjenstående beløp, bytter jeg forsikring til et mer profesjonelt firma.
Dårligere kundeservice skal en lete lenge etter. Nå er ikke vi de som har hatt mye skade og melde gjennom årenes løp. Men et par har det blitt hos tidligere forsikringselskaper, da har det gått knirkefritt og skade fikset iløpet av kort tid. Her må du påregne laaaaaang behandlingstid og veldig vanskelig og få opprettet kontakt med riktig personer. Bruk noen ekstra kroner på de mer annerkjente selskapene så slipper du og bruke uker og måneder på tull & tøys.
Forutsigbar, ingen overraskelser der i gården. Har vært sammenhengende kunde i 6 år. Aldri et problem.
Fungerer bra, god service, usikker på pris på visse biltyper.