Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Altså jeg forventer at min side skal fungere, denne har være nede i over lang tid nå og jeg får ikke sjekket forsikringene mine.
Nettsidene er ikke tilgjengelig. De har brukt lang tid på og behandle en enkel skade, der de gir dårlig "betalt" for arbeidsinnsats på vask og rydding. De har ikke noe forståelse for at det har vært en ulempe for meg at skadefirma har oppevart sitt utsyr i flere månder etter at skaden var utbedret. Men de har hatt gode priser på forsikring. Prøver nå noen andre som kanskje har en nettside som fungerer.
Tenker å bytte selskap nå, når de ikke klarer å ordne min side. Flere måneder har den vært nede.
Jeg har tidligere vært kunde hos Nemi, og var veldig fornøyd. Jeg byttet da jeg fikk forsikringene mine gjennom jobben. Tre år senere ville jeg tilbake, og det har vært bare rot fra ende til annen. Alt fra feile prisen, til fakturaer som ikke kommer, eller så kommer de flere ganger i måneden. Jeg har måtte ringt og sendt mailer hver eneste gang en ny faktura kommer - opp til flere ganger i måneden. Jeg har mistet all tillit til at de kan klare å hjelpe til på en effektiv og rydding måte, om uhellet skulle være ute enten hva gjelder hus eller bil.
Med en god prat finner man en god løsning alle kan leve med. Gode kundeforhold i alle fall jeg har opplevd.
Fikk ca 35% lavere pris på min Nissan Leaf hos Nemi, enn hos IF. De har også rekrutterings-rabatt som er et stort pluss! Anbefales så langt.
Sendte takstmann 8 dager ette at jeg meldte inn vannintrengelse i kjeller. Brukte 3 måneder på å behandle saken, fikk avslag da det ikke var vann i kjeller når takstmann var på befaring (alså 8 dager etter skaden oppsto) klaget på avgjørelsen men fikk igjen etter 3 måneder samme svaret, klages nå inn til finanstilsynet.
Som kunde forventet jeg og få en rådgiver. Det ble sakt når dem ringte meg. Og nå når jeg er kunde og tar kontakt så får jeg beskjed om at du må ringe kundeservice for og ordne ting. Meget vanskelig å få byttet betalingsdato. Dette bør dem rette opp i. Posetivt er pr år ganske billig årssum.
Dette selskapet har ikke et profesjonelt kundesystem verken for dem selv eller kunden. All kommunikasjon skjer på e-post. Ingen måte å hente dine avtaler. Tvetydig og rotete fremstilling av forsikringene de tilbyr. Krass sarkastisk på person kundebehandling i stedet for å være saklig og direkte. Styr unna!
Et selskap som følger opp etter skade. Hadde skade på vannpumpe etter lynndeslag. Utbetalingen kom etter få dager.
Bra og seriøs gjennomgang av mine behov. Superflink kunderådgiver. Prisene har beveget seg stille og rolig oppover de siste årene.
Er fornøyd og har fått god behandling de gangene jeg har tatt kontakt med dem.
Selv om jeg har betalt alle fakturaene og har mitt på det knusktørre, blir jeg likevel kontaktet via e.mail og SMS med beskjeder om at jeg ikke har gjort opp for meg, og nå truer de med å si opp hele avtalen. Når jeg så forsøker å kontakte dem, er det ingen å få fatt i. Ikke svarer de på e-mailer og Ikke får man fatt i dem på telefon heller. Hvis det er slik det liksom skal være, så har jeg tatt meg friheten til å si opp før de får rukket å gjøre det. Det virker rett og slett som de ikke vil ha kunder eller kanskje det ligger andre motiver bak - ikke vet jeg!
Etter en lenger periode hvor Nemi forsøkte å fakturere meg for noen som selger lovet meg gratis ved ikke mindre enn to anledninger skiftet jeg selskap. 2 uker etter at Nemi fikk beskjed om dette forsøker de å fakturere meg full pris. Påfølgende måned prøver de på nytt å fakturere meg. De tar ikke telefonen når man ringer og det er treg respons på mail. Sitter bare med dårlig magefølelse av hele greien. Til gjengjeld forstår man jo at de er billige så lenge de ikke yter sørvis etter innsalg.
Veldig flexibel, superb tilbud, jeg fikk tilbud men har ikke tid å snakke, etter kort tid fikk sms hva tid kan vi kontakte deg, og etter vi har snakket jeg fikk best tilbud, og jeg var på jakt etter bilforsikring for langt tid! Veldig rekomendere!