Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Nemi forsikring. Både prismessig og god kundeservice. Også positivt at vi har dyktige rådgivere lokalt her vi bor. Et forsikringsselskap som anbefales på det sterkeste
Nettsiden er nede, og ingen svarer på mailkorrespondansen min. Ønsket å utvide forsikringene mine, men Nemi har visst ikkje tid, kapasitet eller nettverktøy til dette.
Ingen kontakt utenom å betale regningene før forfall.
Vi hadde en opplevelsen med hunden vår. Hun ble operert og lå på sykehus 1 døgn. Vi tok kontakt med Nemi forsikring og de gjørt best som de kunne. Vi var veldig fornøyd hvordan de ordnet alt med sykehus.
Byttet til Nemi og fikk superbra kundeservice og et mye billigere tilbud enn det jeg hadde!!
Har ikke hatt noen problemer med hverken oppstart eller endring av forsikring (bil) Var heller ingen problem å gå fra en bil til en annen
Vi har rimelig bilforsikring, innbo og reise forsikring gjennom Nemi i 3 år. Vi har høy egenandel og ingen skader eller ulykker under tiden.
Min side har vært nede en mannsalder snart. Har også dyr forsikring på lett mc for ungdom (over 1000 kr pr mnd). Sjekket med IF. De forlanger under 500 pr mnd. (Gjelder delekasko, der eier er eneste fører f: 2005, vegavg inkl)
Skulle uhellet treffe deg eller din familie så håper jeg at du har et annet forsikringsselskap. 1. Trenger du informasjon hva din forsikring dekker så finner du ingen ting på deres hjemmesider. 2. Det tok over 2 uker før henvendelsen min ble besvart på mail (etter ulykken) 3. Ringer du dem så blir du satt over til andre tjenester. Disse kan ikke si hva din forsikring dekker og du får beskjed om å kontakte nemi. (Sirkel). 4. Skjer uhellet i helga så har nemi stengt. 5. Du kan havne i en telefonkø som ikke fungerer! 6. Informasjon blir noen ganger sendt via sms. Sms tjenesten fungerer ikke! 7. Avtaler om å bli ringt tilbake på, blir ikke holdt. Du må selv ringe dem. 8. Nektet meg hjemreise (dette er en del av forsikringen min) fordi de syntes det var for dyrt. Fikk beskjed om ta hotell og om en sum som ble dekket. Summen ble ikke dekket etterpå (kun delvis)! 9. Pnkt 8 ble telefonlogget hos dem. Logg brukes kun mot DEG. 10. Ved å involvere Nemi kom reparasjonen 3 ganger høyere hos verksted.
Ba og og få ett tilbud på to biler, hus, reise, innbo og liv. det fikk jeg på tlf, ikke på e-post. Jeg har prøvd og ringe tilbake ca 10 ganger for og takke ja til tilbudet. Jeg har gitt opp og få takket ja, så jeg tok neste på listen. 200kr dyrere. Ser ut som det var en god løsning, da jeg fant denne siden... ELENDIG KUNDESERVICE!
Vi bestemte oss for å samle alle forsikringer og sendt henvendelse til alle de største forsikringsselskapene. Enkelte har ikke svart, mens andre absolutt skulle prate på telefon selv om jeg spesifikt ba om å bli kontaktet på mail. Nemi fikk mail av meg på kvelden, morgen etter hadde jeg et meget godt skriftlig tilbud i innboksen.
Skygg unna. Er elendig på skadeoppgjør. Skal taes til retten. Useriøse skadebehandlere
Kjapt å skifte til Nemi forsikring. De kontakter deg tilbake raskt etter henvendelse. De bør imidlertid få nettsiden sin opp og gå. Kan være trege å svare på telefon.
Bruker minimum en uke å besvare epost. Fryktelig lang behandlingstid ved skadehåndtering. Nettsider som har vært nede i over 3 mnd.