Skiftet fra et allerede godt tilbud hos en konkurrent til Nemi og sparte over 100 kr per måned i ansvarsforsikring på mitt gamle vrak av en bil. Det eneste negative er at det er litt dårligere vilkår enn hos de jeg hadde før, først og fremst at bonusprosenten går kraftig ned ved uhell der forsikringen skal brukes. Men de pengene har jeg allerede spart inn.
Har du en tilsvarende erfaring med Nemi Forsikring?
Gjør som Jørgen S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nemi Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Imøtekommende kundebehandler når jeg har forhandla om rimeligere premie.
Svarer ikke på mail eller sms, dette gjelder også kundekontakten . Får ikke svar på enkle ting og den eneste forsikringsaken jeg hadde etter mange år som kunde måtte jeg purre på mange ganger før tilbakemelding og oppgjør.
Hvis du vil unngå problemer når du har en skade, velg et annet selskap!
Greit og rimelig første året, for så og dunke på året etter. Når forsikringen øker mange mange tusen, uten at det skulle være noen grunn, tenker jeg første året kun var lokketilbud. Ønsker et selskap jeg kan være i mange år.