Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode på pris, men det hjelper lite når de ikke har noe kundeoppfølging eller bruker dager/uker på enkle besvarelser, når uhellet er ute. Uakseptabelt og useriøst. Kundebehandlere holder ikke ord, og man er overlatt til seg selv, og må selv ordne opp med motpart.
Gode priser, og kjempegod service. Et selskap jeg er veldig godt fornøyd med.
Billige forsikringer, men er ett selskap det er veldig vanskelig å nå pr. tlf/e-post når man trenger dem. Samt nettsiden demmes er veldig treg å komme inn på "min side".
Ble lovet gull og grønt, det var ikke måte på hvor bra dette skulle være. Når skaden først var ute, ble jeg møtt med arroganse og uthaling. Det tok Nemi 3 uker å komme med en avgjørelse i saken, og utfallet ble til slutt ingen dekning.
Selger lovet gull og grønne skoger, men da papirene kom, var de noe helt annet, og ikke slik som han ga utrykk for. Bare lureri. Hold dere unna, eller les alt med liten skrift!!
Hadde en tilfelle hvor jeg ble først kjørt på bakfra i venstre fil så kjørte samme bilen i høyre fil og dundret bilen i min. Holdt på å kjøre inn i autovern og kunne anmeldt fører av andre bilen til politiet for mordforsøk, men lot være da han tok på seg all skyld og la seg padde flat. Tok saken til Nemi og de nektet å lakkere hele fangeren som det er vanlig å gjøre i slike tilfeller. Ikke ville de oppgradere leiebilen min heller. Hadde bilen stående 2 uker på AutoIn og etter 2 uker ser jeg at bilen ser så si det samme ut, faktisk har AutoIn klart å ripe lakken min enda mer. Har tatt bilde og klaget til Nemi men all erfaring og tilsier at saken blir henlagt og lagt død. Skal gå videre med dette til forbruker rådet! Nemi forsikring: ta bedre vare på kundene deres, dere lever av dem!