Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 25 innen
forsikringsselskap
70%
anbefaler
Nemi Forsikring

"Bilforsikring"

Omtale om Nemi Forsikring skrevet av Zia U. R for 04.11.2019 21.46

Nemi Forsikring har totalt 793 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Zia U. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bilforsikring"

Jeg har forsikringer hos Nemi for tre år siden, jeg er meget fornøyd.

Bytt.no
"Bilforsikring" skrev Zia U. R om Nemi Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Nemi Forsikring?
Gjør som Zia U. R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nemi Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en mindre bilskade som jeg tok på forsikringen. Trodde at dette kun ville gi redusert bonus men ved neste hovedforfall økte de alle priser på alle forsikringene mine med flere tusen, og oppga som årsak at jeg hadde hatt uhell med bilen og derfor måtte de øke prisene til meg. Opplevde også at jeg reduserte km lengde på avtalen og de ville ikke gi noe prisavslag på det. Øker man km i avtalen så koster det en formue. I tillegg reduserte de km på foregående år slik at jeg plutselig hadde alt for få km på det nye året. Og dette hadde de store problemer med å rette opp i sine systemer.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Nettside nede i snart en måned"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nemi sin nettside har vært nede i snart en måned nå, og det er jo helt absurd at man ikke kan logge inn på sine sider for å få informasjon om sine forsikringer, og de få sentralbordfolkene hos selskapet har ikke vært i stand til å gi relevante svar på forespørsler, enn si besvare alle telefoner. Man kan ikke stole på et forsikringsselskap som ikke har en fungerende nettside eller sentralbord over så lang tid. Hva er skjedd med alle kundedata osv.? Og hva skjer med kunder som opplever skader/ulykker osv? Nei, da vil jeg gladelig betale litt mer for å få forsikring hos et selskap jeg kan ha tillit til.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alltid en løsning"

Måtte forandre litt på forsikringen. Heldig, så møtte jeg en forståelsesfull dame. Så jeg slapp å slutte av min husforsikring med Nemi.

Sadush A
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"På grensen til å kalle det ulovlig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det var en vond opplevelse i sommer. (september) Vi fikk beskjed at pga manglende betaling så vi var ikke lengre forsikret mens vi var på ferie. Etterhvert så fant vi regning som skulle betales og som hadde gått i søppelpost. Den ble betalt på dagen MEN dagen etter fikk vi bekreftelse på penger som hadde gått in men nå vil NEMI at vi tar kontakt for å tegne ny forsikring. Jeg satt på tlf i minst 3 timer og ringte og skrev mail og melding uten at det hjalp. Til slutt så ringte jeg mitt gamle forsikringselskap så ordnet dem ny forsikring på 2 min. Resultatet av det heile ble over kr 700 i ekstra tlf regning og kr. 150 per dag i bøtter av TFF for 2 biler (1uke) Etterhvert fikk vi tilbakebetalt det beløpet som jeg hadde allerede betalt minus kr 1000 for purregebyr som dem sa. Og brevet med purring kom etter vi var tilbake fra ferien!

Nemi Forsikring har totalt 793 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR